پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
ادعا می شود که تاخیر 14 ساعته پرواز هواپیمایی معراج به سمت تهران باعث درگیری میان برخی مسافران و کادر عراقی فرودگاه شد که بنابر گفته برخی مسافران، تعدادی از آنان دستگیر شدند. حال یکی از مسافران مسن پرواز بدلیل بسته بودن محیط بهم خورد و راهی بیمارستان گردید. در پرواز بنا بر اخبار دریافتی سه وزیر حور داتند که دو تن از انها با پروازی دیگر، به تهران رفتند و تنها وزیر آموزش و پرورش تا انتها باقی ماند. آقای رئیسی ، این تاخیر پرواز نیاز به دستور مستقیم شما برای رسیدگی دارد. ما به سازمان هواپیمایی کشوری ، هیچاعتمادی نداریم. جناب دادستان ، این تاخیر نیاز به دستور پیگیری مستقیم شما هم دارد. منتظر دریافت توضیحات، روشنگری ها و دفعاعیات هواپیمایی معراج هستیم.

شعار سال : بنا بر اخبار دریافتی، تاخیر ۱۴ ساعته پرواز هواپیمایی معراج از نجف به سمت تهران باعث درگیری میان برخی مسافران و کادر عراقی فرودگاه شد که بنابر گفته برخی مسافران تعدادی از آنان دستگیر شدند. دستگیری که وزارت امور خارجه باید پاسخگو در خصوص آن باد.

در این میان یک خانم مسن ایرانی نیز به دلیل تاخیر زیاد و بسته بودن فضای هواپیما از حال رفت که توسط کادر درمان و آمبولانس به مراکز درمانی نجف منتقل گردید.

تاخیر خجالت آور 14 ساعته پرواز ایرلاین ایرانی با حضور سه وزیر+ حاشیه درگیری ها و بیمارستانی شدن

بنا به اظهارات ادعا شده از طرف مسافران، پرواز معراجُ مهمان سه وزیر دولت سیزدهم بود که پس از گذشت دو ساعت تاخیر، دو وزیر با پرواز دیگری راهی تهران شدند و تنها وزیر آموزش پرورش با گذشت ۱۴ ساعت تاخیر، همچنان در فرودگاه نجف در میان باقی مسافران پیگیر رفع مشکل تاخیر پرواز بود.

تعداد بازدید : 16
 
فیلم کامل تر در ویدئوی دوم
 
تعداد بازدید : 15
اخبار تکمیلی:
خبرگزاری موج مدعی شده است که پرواز شماره ۴۸۰۲ شرکت هواپیمایی معراج از مبدا نجف به تهران، که مقرر بوده شب گذشته (شنبه ۲۶ مردادماه) عراق را ترک کند، با تاخیر بیش از ۱۷ ساعت تا کنون مواجه شده است، یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند. این مسافر اعلام کرد از سوی هواپیمایی، یک ربع قبل از اذان صبح اعلام شده به این دلیل که نمی‌توان برای نماز توقف کرد، در فرودگاه مانده‌اند و حتی علت تاخیر را به فرودگاه تهران، نماز خواندن مسافران اعلام کرده‌اند.
 
تاخیر خجالت آور 14 ساعته پرواز ایرلاین ایرانی با حضور سه وزیر+ حاشیه درگیری ها و بیمارستانی شدن
 
در این زمینه میرسمیعی روابط عمومی هواپیمایی معراج بیان داشته است که مشکلات فنی باعث تاخیر این پرواز گردیده و با توجه به اینکه پرواز از مبدا عراق و خارج از کشور انجام شده، در تلاش برای حل مشکل فنی برای از سر گرفتن پرواز هستیم.
 
حاشیه ها : 
زهرا فروتن با انعکاس توئیتی مدعی تاخیر نیم ساعته پرواز برای حضور دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با بنز تشریفاتی به پرواز نجف شده است. منتظر دریافت توضیحات ستاداجرایی فرمان امام هستیم. اگر این ادعا راست باشد، واقعا باید به حال مقامات کشور تاسف خورد؟ استفاده از بنز تشریفاتی را الزاما باید پاسخگو باشند. مگر سفر رسمی و دیپلماتیک صورت گرفته که باید رعایت تشریفات شود ؟
 
تاخیر خجالت آور 14 ساعته پرواز ایرلاین ایرانی با حضور سه وزیر+ حاشیه درگیری ها و بیمارستانی شدن
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
خیلی ضایع هستند بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
خجالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
گفتن دادستانی ورود کرده و کاهش پیدا کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین