پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
بر اساس آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی فروردین ۱۴۰۰ پرواز‌های داخلی مسافری ۱۸۴ هزار و ۲۹ دقیقه تاخیر پروازی داشته‌اند. بیشترین تاخیر پروازی برای شرکت‌های هواپیمایی پارس‌ایر و سا‌ها به ترتیب با ۳۶ و ۲۴ درصد بوده است. کمترین تاخیر پروازی نیز با ۵ و ۷ درصد به ترتیب برای شرکت‌های هواپیمایی ماهان و معراج ثبت شده است.
شعار سال: بر اساس آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی فروردین ۱۴۰۰ پرواز‌های داخلی مسافری ۱۸۴ هزار و ۲۹ دقیقه تاخیر پروازی داشته‌اند. بیشترین تاخیر پروازی برای شرکت‌های هواپیمایی پارس‌ایر و سا‌ها به ترتیب با ۳۶ و ۲۴ درصد بوده است.

کمترین تاخیر پروازی نیز با ۵ و ۷ درصد به ترتیب برای شرکت‌های هواپیمایی ماهان و معراج ثبت شده است.

پرواز‌های اولین ماه امسال شرکت هواپیمایی آسمان ۲۵ هزار و ۸۶۴ دقیقه و پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز ۲۴ هزار و ۱۷۲ دقیقه تاخیر داشته‌اند. متوسط زمان تاخیر پرواز‌های تاخیردار در فروردین امسال ۷۷ دقیقه بوده است.

در شاخص تعداد نیز بیشترین تاخیر پرواز‌ها با ۳۶۲ پرواز مربوط به هواپیمایی آسمان است. شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر و ایرتور نیز به ترتیب ۳۴۴ و ۲۵۶ پرواز تاخیردار در ماه یاد شده داشته‌اند. در مجموع طی فروردین ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۵ هزار و ۲۷۱ نشست و برخاست پرواز مسافری و ۹۸۳۸ نشست و برخاست پرواز غیرمسافری در ۶۰ فرودگاه کشور انجام شده است.

در بخش پرواز‌های عبوری نیز طی فروردین امسال در مقایسه با فروردین سال گذشته تعداد پرواز‌ها ۱۲۱.۳ درصد افزایش یافته است. طی فروردین امسال ۱۱۴۲۶ پرواز عبوری از آسمان کشور داشتیم. ماه مشابه سال ۹۹ تعداد این پرواز‌ها ۵۱۶۲ پرواز بود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۳۷۴۹۰، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین