پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایرلاین‌ها باید متناسب با شرایط و امکانات خود برنامه ریزی کرده و نسبت به فروش بلیط اقدام کنند تا شاهد تاخیر‌های چند ساعته و اختلال در برنامه ریزی مسافران نباشیم.
شعار سال: رحمت الله فیروزی پوربادی، با اشاره به ضرورت ورود سازمان هواپیمایی به تاخیر چندین ساعته پرواز‌ها و نقص فنی هواپیماها، بیان کرد: واقعیت این است که ناوگان هوایی کشور ما فعال و به روز نیست. میانگین سنی هواپیما‌های کشور بین ۲۰ تا ۲۵ و یا حتی بیشتر است. طبیعتا این هواپیما‌ها با مشکلات قطعه مواجه شده و روند تعمیر و جایگزینی قطعه سبب تاخیر در پرواز‌ها می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم با گشایش‌هایی که ایجاد خواهد شد شاهد ورود هواپیما‌های جدید به ناوگان هوایی کشور باشیم. اما در شرایط کنونی لازم است که شرکت‌ها بر اساس وضعیت ناوگان خود برنامه ریزی انجام دهند. برنامه ریزی خارج از ظرفیت ناوگان و افزایش پرواز‌ها سبب بروز مشکلاتی شده که در نهایت به تاخیر پرواز می‌انجامد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید متناسب با امکاناتی که در دسترس دارند برنامه ریزی کرده تا بتوانند به طور معقول به مسافران خدمات ارائه دهند. ناوگان هوایی کشور نیاز به مساعدت ویژه دارد. باید هواپیما‌های جدیدی وارد شود. از سوی دیگر شرکت‌های هوایپمایی نیز برای ورود قطعه نیاز‌های ارزی دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت باید تسهیلات در اختیار ایرلاین‌ها قرار دهد تا بتوانند قطعه وارد کنند. ایرلاین‌ها نیز باید متناسب با امکانات خود برنامه ریزی کنند تا شاهد تاخیر‌های چند ساعت و نارضایتی مسافران نباشیم. سازمان هواپیمایی کشوری نیز به عنوان متولی امر باید نظارت دقیقی بر این موضوع داشته باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۳۱۶۱۰۷۴۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
تاخیر در پرواز یه امر عادی شده اگر پروازی تاخیر نداشته باشه جای تعجب داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
ایرلاین ها فقط پول رو میگیرن و بقیه چیزها دیگه فراموش میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین