پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
اصلا بیایید یک کاری کنیم که مشکل سازمان هواپیمایی کشور، وزارت راه و شهرسازی و مردم، به یکباره حل شود. سازمان هواپیمایی کشوری را وزارت کنیم یا معاونتی در ذیل ریاست جمهوری! چطور است، می‌پسندید؟ وزرای راه و شهرسازی که کمترین اشرافیت و قدرتی در کنترل یک سازمان خود ویژه بین کم بهره ور مدعی رگولاتوری ندارند، به چه درد می‌خورند؟ سازمانی که مصوبه کاهش ظرفیت مسافرپذیری به ۶۰ درصد را صادر کرده و اطلاع ندارد که بلیت‌ها از سه ماه قبل پیش فروش شده اند به چه درد می‌خورد (یا مردم را به بازی گرفته اند یا خودشان بازیچه هستند؟). آقای رئیس جمهور، ریاست محترم قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، دیوان محترم محاسبات، وزارت محترم اطلاعات، اطلاعات محترم سپاه پاسداران، آلودگی‌ها در دو سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها بشدت بالاست (در طیفی از کم کاری و اهمال گرفته، تا نوع قرارداد‌ها، کتمان حقایق یا روان نشان دادن موضوعات، تا بحث استاندارد‌های پرواز و مسائل فنی آن، تا بحث نوع نظارت‌ها و غیره. مردم از این حجم فساد‌ها ناراضی و خسته هستند. با ایرلاین‌ها مماشات صورت می‌گیرد. بعضی از مسائل می‌تواند نوعی گاو بندی پشت پرده داشته باشد. مسلما گزارشات تائیدی در دست خود عزیزان هست). چرا برخورد قانونی نمی‌کنید؟ تا کی باید جمعی حدود ۵۰۰ نفره اینقدر اسباب نارضایتی مردم را فراهم کنند. بشکل خاص از مقام معظم رهبری تقاضای ورود و رسیدگی داریم. بعنوان سرباز داوطلب هم اعلام آمادگی برای ورود می‌کنیم. این داستان تا کی باید ادامه داشته باشد؟ چرا در گام دوم انقلاب، در خشکاندن ریشه‌های فساد در جمهوری اسلامی باید کوتاه بیاییم.
شعار سال: در حالی که سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ مصوبه کاهش ظرفیت پذیرش مسافر در پرواز‌های داخلی از امروز (چهارشنبه) خبر داده است، پنج شرکت هواپیمایی از بی‌اطلاعی ابلاغ این مصوبه و عدم امکان اجرای آن در پرواز‌ها به دلیل پیش‌فروش بلیت‌ها تا سه ماه آینده خبر می‌دهند. مدعی هستند که ابلاغیه سازمان هواپیمایی به دست ایرلاین‌ها نرسید؟ این رویداد چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

در جریان راه اندازی یک پایگاه خبری در حوزه صنعت هوانوردی به حقایقی رسیدیم که مسلما کلیه دستگاه‌های امنیتی کشور از آن اطلاع دارند. اما سوال اینجاست که چرا در برخورد قانونی با مولفه‌های ایجاد و بروز خطا در چهارگانه شرکت فرودگاه‌ها، سازمان هواپیمایی کشوری، ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی، مماشات صورت می‌گیرد؟

شهروند عادی که اطلاعی از پشت پرده نداشته و ندارد، اما خروجی همان پشت پرده هاست که اسباب نارضایتی امروز را فراهم می‌کند.
 
به جریان انتصابات نگاه کنید.
 
به نوع برخورد دو شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری با ایرلاین‌ها نگاه کنید.
 
به خودمختاری ایرلاین‌ها در کشور نگاه کنید (داستانی بدتر از داستان شرکت‌های خودروسازی را دارند رقم می‌زنند و گویا اعتراض مقام معظم رهبری را نیاز دارند؟)
 
به عملکرد یک انجمن و نقش پشت پرده آن در قیمتگذاری‌های بلیت پرواز نگاه کنید.
 
به کم اطلاعی وزرای راه و شهرسازی در حوزه هوانوردی و سواستفاده‌های ایجاد شده نگاه کنید.
 
به حوادث حوزه هوانوردی کشور و برخی لاپوشانی‌ها نظیر حادثه کهگیلویه نگاه کنید.
 
به وضعیت تامین ناوگان دست چندم برای پرواز نگاه کنید.
 
به مجوز‌ها نگاه کنید (برادر عزیز اگر صرف ندارد، چرا صحنه را ترک نمی‌کنید و کار را به دیگری نمی‌سپارید؟).
 
به یارانه‌های تعلق گرفته از سوخت تا ساخت نگاه کنید.
 
به مدیریت خاص دوره عابدزاده نگاه کنید (کم هشدار دادیم؟ کم گفتیم؟ کم جلسه گذاشتیم؟).
 
به جریان آلوده شدن کشور به کرونا (هرچند دیر یا زود این اتفاق می‌افتاد و صرفا تسریع شد)، نگاه کنید.
 
به فلایت چک نگاه کنید.
 
به هزینه کرد دو هزار میلیاردی شرکت فرودگاه‌ها در چند سال قبل نگاه کنید.
 
به رادار نامگذاری شده بنام (ب) که پنجره‌ای از ماهواره (ع) در اختیار کشور شاخ و شانه کشنده برای ماست نگاه کنید.
 
به شرکت‌های چارتر کننده و آژانس‌ها نگاه کنید؛ و ....

نظم دادن این پهنه کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد. اما گویا تعارض منافع شدید مطرح است و صلاح در تداوم بی نظمی هاست. مجددا از مقام معظم رهبری بعنوان سربازان کوچک این نظام استمداد طلبی می‌کنیم. ما منافعی در این حوزه نداشته و نداریم (مطلقا هیچ). دچار حب و بغض هم نیسیتم. تا جایی که مسلما اطلاع دارید، حاشیه ساز نبوده و نیستیم. ماموریت ما بر تامین منافع ملی تعریف شده که به حمد خدا فکر می‌کنیم، اسباب خشنودی شما را هم تا اینجای کار فراهم کرده باشیم (ان شاالله). از شما بعنوان رهبر انقلاب و با عرض صد‌ها پوزش بخاطر طرح چنین تقاضایی (خارج از رویه اداری و نظامات تعریف شده) برای پاکسازی و بهره‌ور کردن حوزه هوانوردی کشور به هر طریقی که صلاح‌تان باشد، استمداد طلبی می‌کنیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین