پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
تغییر زمان پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) به مناسبت روز ارتش و عدم اطلاع‌رسانی آن، سردرگمی، ناراحتی و اعتراض شدید مسافران را در پی داشت.صبح امروز مسافرانی که بلیت سفر خارجی استانبول در دست داشتند، پس از مراجعه متوجه تغییر زمان پرواز شدند و همین بی‌اطلاعی از تغییرات، با اعتراضاتی همراه شد. براساس این گزارش، این مسافران قصد داشتند پس از رسیدن به فرودگاه استانبول به مقصد دیگری پرواز کنند که طبق برنامه باید انجام می‌شد اما این ناهماهنگی و عدم اطلاع، سردرگمی و ناراحتی مسافران را در پی داشت.

شعار سالصبح امروز به‌مناسبت روز ارتش از ساعت هفت صبح تا ۱۱ پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) پذیرش نداشت.

صبح امروز مسافرانی که بلیت سفر خارجی استانبول در دست داشتند، پس از مراجعه متوجه تغییر زمان پرواز شدند و همین بی‌اطلاعی از تغییرات، با اعتراضاتی همراه شد.

براساس این گزارش، این مسافران قصد داشتند پس از رسیدن به فرودگاه استانبول به مقصد دیگری پرواز کنند که طبق برنامه باید انجام می‌شد اما این ناهماهنگی و عدم اطلاع، سردرگمی و ناراحتی مسافران را در پی داشت.

سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به رویدادی که هر سال در روز ارتش شاهد آن هستیم، باید دستورالعملی مبنی بر عدم فروش بلیط در ساعات ذکرشده به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ می‌کرد.

در این باره جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار آنا، گفت: اگر تغییری در ساعات پروازی ایجاد شود، دو هفته قبل باید به شرکت‌های هواپیمایی اطلاعات لازم ارائه کنیم اما سازمان هواپیمایی ۲۰ روز قبل به ایرلاین‌های داخلی و خارجی اعلام کرد که فرودگاه‌ها به‌دلیل افزایش امنیت آسمان، با رژه هوایی ارتش، پذیرش نخواهند داشت.

وی افزود: بنابراین شرکت‌های هواپیمایی باید به مسافران خود اطلاع دهند که ساعات پروازی تغییر پیدا کرده است.

جعفرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا نباید شرکت‌های هواپیمایی طبق زمان‌بندی رژه هوایی در ساعات دیگری اقدام به فروش بلیت به مسافران کنند، توضیح داد: شرکت‌های هواپیمایی باید این پیش‌بینی‌ها را با توجه به اعلام سازمان هواپیمایی می‌کردند.

سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: اگر مسافران نسبت به تخلفات شرکت‌های هواپیمایی اعتراضی داشته باشند، از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری، امکان ثبت این اعتراضات وجود دارد و به آن رسیدگی خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 29فروردین 98، کد خبر: 374706، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین