پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
مراسم قرعه‌کشی جشنواره «زمستان طلایی #۷۲۰*» برگزار و اسامی برندگان این دوره از جشنواره اعلام شد.
شعار سال: قرعه‌کشی جشنواره «زمستان طلایی #۷۲۰*» در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ انجام شد و برندگان خوش‌شانس شمش طلا و سه عدد سکه تمام بهارآزادی معرفی شدند.

بر این اساس، نرگس رزاقی از زنجان موفق به دریافت جایزه اول جشنواره زمستان طلائی شد. همچنین مرتضی شجاعی از کرج، حسین عباسپور از مشهد و رضا کمانگر از قروه کردستان به‌عنوان برندگان یک عدد سکه تمام بهار آزادی معرفی شدند.

این جشنواره در فصل بهار نیز ادامه خواهد داشت و مشتریان فرصت دارند تا با خرید شارژ و بسته اینترنت و پرداخت قبض از #۷۲۰*، امتیاز کسب کرده و در قرعه‌کشی‌های این فصل شرکت کنند. به این ترتیب که برای شرکت در قرعه‌کشی و افزایش شانس خود کافی است با شماره‌گیری کد #۷۲۰*، با هر ۱۰۰۰ تومان خرید شارژ و بسته و پرداخت قبض، ۱ امتیاز کسب کنند. با هر ۱۰ امتیاز، ۱ شانس به مجموع شانس‌های مشتریان برای شرکت در قرعه‌کشی افزوده خواهد شد.

گفتنی است با شماره‌گیری کد #۷۲۰*۷۲۰* ضمن اطلاع از جوایز، میتوانید امتیازات خود را به شانس تبدیل کنید. همچنین شماره تلفن ۸۹۵۱۵۲۵۳-۰۲۱ نیز آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات هم‌میهنان است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت بانک پاسارگاد ، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: - ، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین