پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
جرم زمینه سازان فساد که عمدتاً از اصحاب حکمرانی و امانت داران مردم در مدیریت کشور هستند؛ بسیار زیاد و نا بخشودنی است.
شعار سال:مسعود شاه‌محمدی نماینده دادستان در دادگاه امید اسدبیگی مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه: یک اتهام دیگر اسدبیگی، آلوده کردن مسئولین بوده است. اسدبیگی اعتقاد دارد هر کسی را در هر مقامی می توان خرید! همسر استاندار خوزستان اعتراف کرده که هزینه سفر استاندار و خانواده وی( چندین خانواده و وابستگان) را اسدبیگی داده؛ هزینه بلیط‌ها و تور ۲۵ هزار دلار شده است!

اسدبیگی به‌واسطه شخصی به اسم علی اکبر میرزائی مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به همسر استاندار خوزستان داده است!


مریم محبی همسر آقای شریعتی استاندار خوزستان و ذاکر انقلابی است که در جریان پرونده نیشکر هفت تپه مشخص شد ،بنده خدا ۲۵ هزار دلار گرفته که با فامیل و بستگانش به مسافرت خارج از کشور رفته و ۲۰۰ هزار دلار هم برای خودش گرفته تا شوهرش مامورا رو با باتوم و اسپری فلفل به جون کارگران هفت تپه بندازه و حقشون را جرات نکنن بگیرن.

جرم زمینه سازان فساد که عمدتاً از اصحاب حکمرانی و امانت داران مردم در مدیریت کشور هستند؛ بسیار زیاد و نا بخشودنی است.

برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
باید وضعیت واقعی این استاندار همیشه ذاکر رو با تحقیق روشن کنند. اگر مقصر ریا کار باشه، باید اخراج و دادگاهی بشود نه اینکه صرفا کنار گذاشته بشه تا بلبل زبونی بکنه. اقای رحمانی فضلی تا حالا چند بار نهج البلاغه خوندن؟ چندبار به توصیه های حضرت علی درخصوص کارگزاران نظام اسلامی ، توجه داشته اند؟
ناشناس
Netherlands
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
قیافه رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین