پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
ویروس کرونا نه تنها در زمان شیوع خود موجب ایجاد شرایط خاص شده است، بلکه پس از عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا نیز شاهد تغییراتی در سبک زندگی مردم خواهیم بود. در این میان موزه‌ها نیز از تاثیرات ویروس کرونا در امان نیستند.

شعار سال: معاون وزیر فرهنگ روسیه اعلام کرد، شرایط بازدید از موز‌ها در دوره کاهش محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا تغییرات قابل توجهی پیدا کرده است.
«آلا مانیلووا» معاون وزیر فرهنگ روسیه در گفت‌گو با روزنامه ایزوستیا گفت: در صورت بازگشایی موزه‌ها که پیش‌بینی می‌شود ماه جولای آینده انجام بپذیرد تغییراتی در نحوه استقبال و بازدید از آن‌ها صورت خواهد گرفت.
او در این رابطه گفت: خرید بلیت بازدید از موزه حتماً باید به شکل الکترونیکی و از قبل انجام گیرد. شمار بازدیدکنندگان نیز محدود شده و هر بازدیدکننده باید همواره ۲ متر با بازدیدکننده دیگر فاصله داشته باشد.
همچنین افراد بالای ۶۵ سال حق ورود به موزه‌ها را نخواهند داشت، در حالی که تمامی موزه‌ها موظف به در اختیار قرار دادن وسایل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به کارمندان و بازدیدکنندگان خود هستند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر ایران، کدخبر: 730148، تاریخ انتشار: 5خرداد 1399، www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین