پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۷۸۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
معاون وزیر صمت، گفت: پیش از ابلاغ دستورات جدید، الزامی به نصب پلاک در زمان تحویل خودرو از شرکت‌های خودروسازی نبود و همین موضوع عاملی شد تا کسانی که قصد نگهداری و حتی دپوی خودروها را داشتند، از نصب پلاک بر روی خودروها ممانعت کنند.

شعار سال: عباس تابش درخصوص اظهارات اخیر پلیس تهران مبنی بر اینکه تمام خودرو‌های دپو شده‌ای که در این چند روز توسط پلیس تهران امنیت اقتصادی خودرو‌های کشف شده‌اند فاقد شماره‌گذاری و پلاک بوده اند، اظهارکرد: پیش از ابلاغ دستورات جدید الزامی به نصب پلاک در زمان تحویل خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی نبود و همین موضوع عاملی شد تا کسانی که قصد نگهداری و حتی دپوی خودرو‌ها را داشتند از نصب پلاک بر روی خودرو‌ها ممانعت کرده و با نگهداری آن‌ها خواستار فروش خودرو‌ها در ماه‌های آینده بودند.

وی با اعلام اینکه بر اساس تصمیمات جدید از سوم خردادماه هیچ خودرویی بدون نصب پلاک نباید از شرکت‌های خودروسازی خارج شود، افزود: در بخش شماره‌گذاری نیز مقرر شده تا پلیس راهنمایی اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساخت‌ها را فراهم نماید به نحوی که در استان‌های مختلف زیرساخت‌های لازم در محل شماره‌گذاری خودرو‌ها فراهم خواهد آمد. البته برای رفع تمام مشکلات در شماره‌گذاری خودرو‌ها ما تا دوازدهم خرداد ماه به پلیس راهور مهلت داده‌ایم.

رئیس سازمان حمایت با تاکید بر اینکه قرار شده خودرو‌های احتکار شده نخست از طریق مالکین با قیمت درب کارخانه به فروش برسند، گفت: اگر مالک از این اقدام خودداری کرد، براساس قانون خودرو‌ها با قیمت کارخانه به فروش خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه ممکن است در برخی از استان‌ها بحث شماره‌گذاری تعداد محدودی از خودرو‌ها به لحاظ محیط‌زیست با مشکلاتی همراه باشد، تصریح کرد: تعداد این خودرو‌ها بسیار کم است، اما درصدد هستیم با اجرای زیرساخت‌های مناسب مشکل این دست از خودرو‌ها را نیز برطرف نماییم.

وی اضافه کرد: خریداران خودرو در زمان خرید خودرو‌های صفر باید بدانند اگر ۳ ماه از تحویل خودرو گذشته و مورد استفاده قرار نگرفته باشد شامل خدمات پس از فروش نیست.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری گسترش ، تاریخ انتشار 9 خرداد    99، کد خبر:    101385، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
یعنی واقعا کسی که خودرو رو احتکار کرده الان میاد به قیمت درب کارخانه به ما می فروشه؟!اصلا چرا احتکار کرده؟باید نظارت بر احتکار خودرو بیشتر باشه تا اینطوری باعث قیمت های نجومی خودرو نشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین