پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۸۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اینکه مدرسه غیردولتی خانواده‌ها را مجبور کند تا در آن مدرسه، فرزندشان را برای دوره پیش‌دبستانی ثبت‌نام کنند، خلاف است و چنین شرطی هم برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان نباید گذاشته شود.
شعارسال:مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش  درباره گلایه برخی خانواده‌ها درباره شرط برخی مدارس غیردولتی برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان مبنی بر گذراندن پیش‌دبستانی در همان مدرسه، اظهار کرد: این اقدام، خلاف قانون است.
 
وی ادامه داد: اینکه مدرسه غیردولتی خانواده‌ها را مجبور کند تا در آن مدرسه، فرزندشان را برای دوره پیش‌دبستانی ثبت‌نام کنند، خلاف است و چنین شرطی هم برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان نباید گذاشته شود و قاعده درستی نیست.
 
زینی‌وند تصریح کرد: در مدارس غیردولتی اعلام کردیم که نصب پوستر نرخ شهریه مصوب ابلاغی به همراه رئوس تمام فعالیت‌ها در محل ثبت‌نام و در معرض دید اولیای دانش‌آموزان الزامی است.
 
وی با بیان اینکه مدارس غیردولتی در زمان ثبت‌نام صرفاً باید شهریه مصوب را دریافت کنند، گفت: مدیران مدارس غیردولتی موظف هستند هنگام ثبت‌نام با ورود به سامانه مشارکت‌های مردمی به آدرس mosharekatha.ir  نسبت به انعقاد قرارداد اخذ شهریه بین ولی دانش‌آموز و واحد آموزشی در سامانه تعیین شهریه اقدام و یک نسخه از قرارداد تکمیل شده را چاپ و پس از مهر و امضا به ولی دانش آموز تحویل دهند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری فارس    ،تاریخ انتشار: 9  خرداد 1399،کدخبر : 13990308000012 ،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
چند سال اخیر مدارس قوانین من درآوردی زیادی از خودشون ارائه میدن که انگار فقط به دنبال کسب درآمد هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین