پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
نامزدهای انتخابات فدراسیون تنیس از داود عزیزی منتسب به وزارت ورزش تا کامیار کیمیایی مورد اعتماد پیشکسوتان مورد ارزیابی قرار گرفت.

شعارسال: داوود عزیزی، سید کامیار کیمیایی، پیمان جعفری تهرانی، عبدالرضا آریان فر، سید محمودرضا حسینی، سید رضا میر ابوطالبی و علیرضا پورسلمانی از سوی مراجع ذیصلاح برای تصدی ریاست فدراسیون تنیس تایید شده اند و قرار است تا چند روز آینده انتخابات فدراسیون تنیس برگزار شود.

اما در این بین طبق روال انتخابات سایر فدراسیون‌های ورزشی برخی گمانه زنی‌ها حکایت از حمایت وزارت ورزش و جوانان از یکی از نامزد‌ها دارد.
بسیاری از نزدیکان به تنیس و کارشناسان که اخبار این رشته را دنبال می‌کنند، تاکید دارند که داود عزیزی معاون پارلمانی وزیر ورزش در جمع کاندیدا‌ها به علت حضور در جمع مدیران وزارتخانه مورد حمایت وزیر است و از اقبال بالایی برای دریافت حکم ریاست فدراسیون تنیس از مجمع برخوردار است، نامزدی که البته حاشیه‌های عجیبی پیرامون نام او در رسانه‌ها ایجاد شده است که از جمله آن‌ها نسبت با محمد عزیزی نماینده پرحاشیه پیشین مجلس شورای اسلامی در دوره دهم است.
در بین کاندیدا‌ها البته نگاه کارشناسان این رشته بیشتر به سوی سید کامیار کیمیایی دبیر سابق فدراسیون تنیس است که سوابق زیادی در این رشته ورزشی دارد.
کیمیایی سابقه حضور در تیم ملی، فعالیت در کسوت مربیگری این رشته و مدیریت در فدراسیون تنیس را دارد و شاید همین مشخصه‌ها اهالی تنیس را مجاب به حمایت از او کرده است.
کیمیایی در محافل تنیس بار‌ها برای انجام مناظره با سایر کاندیدا‌ها اعلام آمادگی کرده و معتقد است کسی که فعال تنیس نباشد توانایی احیای این رشته ورزشی را ندارد.

پیشکسوتان این رشته معتقدند که تنیس جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد، اما سال‌هاست این رشته جذاب ورزشی وارد رکود شده است.
از نگاه این عده برخی از تنگ‌نظری‌ها موجب شد حتی فدراسیون توانایی برگزاری لیگ را نداشته باشد و از همین رو قطعا مهمترین هدف گذاری رییس جدید این فدراسیون باید تحول در سیاست‌ها و برنامه‌ها به جهت احیای تنیس ایران باشد.

خانواده تنیس امیدوار است با ریاست یکی از دلسوزان از جمع خود این رشته بر این فدراسیون مشکلات چند ساله تنیس رفع شود و این رشته ورزشی محتضر احیا شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پارسا فوتبال، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۹۱۷۲۹: www.parsafootball.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین