پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
در جلسه ناظمی با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اصلاح پیست اتومبیلرانی پیگیری شد و کریمی دستور داد حمایت و کمک جهت تجهیز هر چه بیشتر آکادمی بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در دستور کار قرار بگیرد.

شعار سال: مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با حضور در دفتر حسن کریمی، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با او دیدار و گفتگو کرد که با موافقت و دستور مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور، تکمیل و تجهیز آکادمی بین‌المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در دستور کار قرار گرفت.
در این جلسه ناظمی همچنین موضوع بدهی‌های گذشته فدراسیون و مواردی در خصوص اصلاح پیست اتومبیلرانی را با کریمی در میان گذاشت که در پایان جلسه، کریمی در خصوص حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی جهت تجهیز هرچه بیشتر آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی قول مساعدت داد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبربان ، تاریخ انتشار 15    خرداد    99، کد خبر:    28175696، www.khabarban.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین