پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
طبق جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، احتمال بازگشایی مراکز فرهنگی ـ هنری تا انتهای خرداد ماه به شرط ثبات شرایط، قوت گرفته است.
شعارسال: حدود سه ماه از تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری به دلیل شیوع کرونا در کشور می‌گذرد و زمان بازگشایی این مراکز هنوز مشخص نیست. طی جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا و درخواست سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با بررسی وضعیت مراکز فرهنگی و هنری، آغاز به کار برخی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای تصمیم گیری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا روز شنبه انجام خواهد شد.
سعید نمکی در این باره عنوان کرد: فعالیت سینما‌ها و مراکز هنری تا پایان خرداد ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا نیز در این باره گفت: استنباط من این است که با توجه به ثبات نسبی کرونا در روز‌های اخیر و روند کاهشی در هفته‌های اخیر درباره میزان بستری و شرایط بحرانی افراد و موارد مرگ و میر، فکر نمیکنم در روز‌های آتی تصمیم گیری برای بازگشایی مراکز فرهنگی هنری به تأخیر بیافتد.

وی در این باره افزود: اگر اتفاق جدیدی در روز‌های آتی بیافتد، شاید شرایط تغییر کند، اما اگر همینگونه پیش برود فکر میکنم ظرف هفته آتی در این زمینه تصمیم گیری می‌شود و احتمالا تا پایان خرداد ماه اگر اتفاق غیر مترقبه‌ای رخ ندهد ما شاهد بازگشایی این مراکز خواهیم بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، ، تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۳۱۵۰۰۰۶۳۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین