پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
وزیر خارجه استرالیا در سخنانی از وضعیت حقوق بشر در بحرین انتقاد کرد و احترام به حقوق شهروندان این کشور را خواستار شد.

شعار سال:

به نقل از مرآه بحرین، وزارت خارجه استرالیا از وضعیت حقوق بشر در بحرین و سرکوب شهروندان این کشور توسط رژیم آل خلیفه انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش «جولی بیشاپ» وزیر خارجه استرالیا در سخنانی اظهار داشت: دولت استرالیا در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی بیانیه های مشترکی را در خصوص وضعیت حقوقی موجود در کشور بحرین در شورای حقوق بشر امضا کرد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما به بحرین توصیه کردیم که به حقوق تمامی شهروندان خود از جمله آزادی بیان احترام بگذارد و اصلاحات واقعی را بر اساس حقوق مشروع شهروندان در عرصه سیاسی انجام دهد.

وزیر خارجه استرالیا تاکید کرد: ما با کارشناسان بین المللی برای بررسی میزان اهمیت این حقوق یعنی آزادی تجمعات مسالمت آمیز رایزنی می کنیم تا درکی عمیق در این زمینه پدید آید.

وی در پایان عنوان کرد: سفارت استرالیا در عربستان از فرصت های مناسب برای اعتراض به مسائل حقوق بشری در بحرین استفاده خواهد کرد.

گفتنی است رژیم آل خلیفه بیش از ۲ ماه پیش با سلب تابعیت آیت الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، اقدام به محاصره منزل ایشان و بازداشت شمار زیادی از شهروندان و علمای برجسته این کشور کرده است.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15 شهریور95 ، کد مطلب: 3761774  :
www. mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین