پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حفظ سلامتی ورزشکاران گفت: باید شرایط تمرینی ورزشکاران برای حضور موفق در رویدادهای ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهیا شود.
شعارسال:دکتر مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و‌ پارالمپیک که با محوریت بازی‌های ساحلی چین برگزار شد، گفت: برای حضور در رویدادهای ورزشی  باید ملاحظاتی را داشته باشیم که مهمترین آن، رعایت مسائل بهداشتی است که با توجه به شیوع  ویروس کرونا باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی بیان داشت که پیش از این  فدراسیون‌های جهانی هم برای برگزاری مسابقات بسیار علاقمندی نشان می دادند، آنها هم وقتی شرایط کرونا را  مشاهده کردند از برگزاری آن، منصرف شدند.
 
سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به احتمال برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در زمان مقرر اظهار داشت: برای حضور موفق در مسابقاتی که قرار است 4 یا 5 ماه آینده برگزار شود نیازمند برنامه ریزی است.
 
وی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: این موضوع یکی از الزامات است چرا که اولویت اصلی ما سلامت ورزشکاران است.
 
وزیر در ادامه شرایط اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: با توجه به محدودیت های اقتصادی، باید استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود داشته باشیم.
 
وزیر ورزش و جوانان درخصوص چگونگی حضور در بازی های ساحلی توجه به ارزش های فرهنگی را بسیار مهم دانست و گفت: بر این اساس باید در انتخاب رشته ها، حضور تیم‌ها و نفرات شرکت کننده در مسابقات ساحلی متناسب با فرهنگ کشور دقت نظر صورت بگیرد.
 
سلطانی‌فر درخصوص این موضوع که گفته می‌شود به دلیل کرونا احتمال تعویق بازی‌های ساحلی آسیا وجود دارد، گفت: تاکنون هیچ نامه‌ای مبنی بر لغو این مسابقات ارائه نشده بر همین اساس باید روی رشته‌هایی که مورد تایید کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی های ساحلی است برنامه ریزی شود.
 
وی درخصوص بازی های  المپیک و پارالمپیک توکیو نیز که قرار است در سال 2021 برگزار شود، اظهار داشت: فعلا تصمیم جدی IOC برگزاری این رقابت‌ها در تاریخ مقرر است و ما باید با توجه به شرایط کرونا در کشور به مرور و با رعایت دستورات بهداشتی در شهرهایی که وضعیت سفید است، شرایط را برای برگزاری اردوهای آماده سازی مهیا کنیم.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری برنا  ،تاریخ انتشار:   20 خرداد 1399،کدخبر: 1013249،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین