پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
صادق حقیقی‌پور گفت:فرسودگی خطوط و همچنین پمپاژ مستقیم آب از شبکه توسط مردم به وسیله پمپ، از عواملی است که موجب می‌شود آب‌های سطحی وارد شبکه شوند.

شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص علت بوی بد آب لوله‌کشی منازل در برخی نقاط اهواز گفت: فاضلاب وارد شبکه آب اهواز نمی‌شود زیرا مسیر لوله‌های آب و مسیر لوله‌های فاضلاب از یکدیگر جدا هستند.

صادق حقیقی‌پور در حاشیه افتتاح پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب خیابان یک منطقه حصیرآباد اهواز که امروز ۲۴ خردادماه انجام شد، اظهار کرد: در این خیابان حدود ۷۰ خانوار ساکن هستند که سال‌ها با مشکلات جدی آب مواجه بوده‌اند.

 وی افزود: برای آبرسانی به این خانوارها با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیون تومان، ۲۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن و ۷۰ کیت انشعاب خانگی اجرا شد تا آب به ساکنین این خیابان برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش دیگر صحبت خود در خصوص بوی بد آب در برخی از مناطق اهواز تصریح کرد: در برخی از نقاط اهواز با توجه بالا بودن ارتفاع آب‌های سطحی، در ساعات کم‌فشاری که در پیک مصرف قرار داریم و زمانی که از پمپ‌ها استفاده می‌شود، ممکن است آب‌های سطحی از درز لوله‌ها وارد شبکه شوند.

حقیقی‌پور بیان کرد: فاضلاب وارد شبکه آب اهواز نمی‌شود زیرا مسیر لوله‌های آب و مسیر لوله‌های فاضلاب از یکدیگر جدا هستند.

وی افزود: فرسودگی خطوط و همچنین پمپاژ مستقیم آب از شبکه توسط مردم به وسیله پمپ، از عواملی است که موجب می‌شود آب‌های سطحی وارد شبکه شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24 خرداد 1399،کد خبر:99032415377،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین