پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
چگونه در طول یکی دو سال تنفس جنگل‌ها اینگونه قاطعانه نتایج ارزیابی‌های شما نشان می‌دهد جنگل‌ها به خاک سیاه نشسته اند و در حال حاضر در شمال کشور مشتی خاکستر دیده می‌شود؟!
  شعارسال:برای شصت سال اجرای طرح جنگلداری یک برگ ارزیابی فنی ندارید که از نتایج اجرای آن دفاع نمایید آن وقت چگونه در طول یکی دو سال تنفس جنگل ها اینگونه قاطعانه نتایج ارزیابی های شما  نشان می دهد جنگل ها به خاک سیاه نشسته اند و در حال حاضر در شمال کشور مشتی خاکستر دیده می شود!!! کدام ارزیابی با کدام عدد و رقم با کدام سند جز حرف هایی که از سر تعصب و یا تحلیل نادرست بیان می شود.
 

(به نظر می رسد  بیشتر نتایج ارزیابی ها در این دو سه سال در خصوص توانمندی یا ناتوانی ویا ... افراد طرفدار تنفس بوده است تا خود اصل قضیه!!!) کدام مشکل مربوط به زمان حال و اجرای تنفس هست؟ مشکل دام؟ مشکل قاچاق؟ مشکل تجاوز به عرصه ها؟ مشکل معدن داخل جنگلکاریها؟ مشکل تغییر کاربریها؟ مشکل فقر مردم جنگل نشین؟مشکل دپوی زباله داخل بهترین عرصه ها؟
 
مشکل گردشگری بی قاعده؟ مشکل زد و بندها و فسادها؟ مشکل واگذاریها؟ مشکل ساختار؟ مشکل مدیریت ناتوان و نالایق؟ ... کدام‌مشکل ؟ کدام مورد در زمان بعد تنفس ایجاد شده که مربوط به قبل ان نیست؟؟؟
 
آیا این حقیقت ها را هم‌انکار می کنید؟؟؟ افرادی که خود مسئول تمام این مشکلات بوده اند از پاسخگویی به پرسشگری روی آورده اند آنهم از دشمن فرضی!!! افرادی خود در تمام جلسات حضور داشتند و دریغ از بیان یک‌نکته فنی! به گمان شما آیا جز خودتان همه باور می کنند حکمی را که شما صادر می کنید؟
 
نتیجه زیر سوال بردن یکطرفه، غیر منصفانه و  بی رحمانه دیگران باعث برانگیخته شدن احساساتی می شود که از درد وجود طرز تفکر سیاهی که هر منتقدی را دشمن می داند و سالیانیست بر این سرزمین سایه افکنده ابراز انزجار  کند! و آنوقت دوباره همین احساساتی که شاید از سر درد بیان می شود را پوپولیستی و ... می دانید و در پی محکوم کردن آن از جنبه های غیر علمی ... بر می آیید!
 
شاید اگر یکبار به درستی صحبت های همدیگر را بشنویم حقیقتی را که در حال قربانی شدن است دریابیم!
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری  اسکان نیوز   ،تاریخ انتشار: 24   خرداد 1399،کدخبر:   28067،www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین