پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
دارنده مدال طلای المپیک جهان آرژانتین در سال ۲۰۱۸ درباره دلیل پرداخت نشدن پاداش مدال طلای خود توضیحاتی را بیان کرد.
شعارسال: المپیک جوانان جهان آرژانتین در سال ۲۰۱۸ با کسب ۱۴ مدال رنگارنگ و قرار گرفتن کاروان ایران در رده هفتم جهان و بالاتر از آمریکا به پایان رسید و اتفاق بزرگی در آن سال برای جوانان ورزشکار ایران رقم خورد.

با این حال حدود ۲ سال از این رویداد می‌گذرد و پاداش برخی از این ورزشکاران همچنان به دستشان نرسیده است. علیرضا یوسفی ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان یکی از این نفرات است که درخصوص این رقابت‌ها گفت: ۱۴ نفر بودیم که برای رقابت‌های المپیک آرژانتین در رشته‌های مختلف شرکت کردیم. حدود ۲ سال از این بازی‌ها می‌گذرد، اما پاداش ما پرداخت نشده است.


پاداش تعیین شده از سوی وزارت به دست ما نرسیده است

یوسفی ادامه داد: معمولا پس از یک سال پاداش پرداخت می‌شد، اما در حال حاضر بیش از ۲ سال می‌گذرد و هنوز خبری نشده است. کمیته ملی المپیک میزان پاداش‌ها را تعیین کرده بود و پس از بازی‌ها نیز پاداش‌ها را به ما داد، اما وزارت ورزش پاداش تعیین شده را به ما نداده است. حتی پاداش مدال آسیایی که ۳ سال قبل به دست آوردم را هنوز پرداخت نکردند.


هیچ انتقادی نداریم و فقط از پاداش خودمان حرف می‌زنیم

او گفت: ما هیچ انتقادی نمی‌کنیم و گله‌ای نداریم. فقط می‌گوییم پاداش ما را بدهند. چیز دیگری نمی‌خواهیم و خدا می‌داند که چه هزینه‌ای برای این المپیک کردیم. حدود ۳ سال برای این بازی‌ها تمرین و نزدیک به ۳۵ میلیون تومان هزینه کردم.

برترین وزنه بردار رقابت‌های جوانان جهان فیجی در سال ۲۰۱۹، گفت: ما برای وطن خود جنگیدیم و با گرفتن مدال، به عهدمان وفا کردیم. در این دوره از بازی‌ها با کسب عنوان هفتمی جهان، بهترین نتیجه را گرفتیم.
 

از لحاظ رکوردی وضعیت خوبی دارم

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در مورد پیگیری تمریناتش گفت: در مدت اخیر تمرینات خودم را در خانه انجام داده‌ام. با این وضعیت، خبری از اردو و مسابقات نخواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم تاریخ برگزاری رقابت‌های جدید چه زمانی اعلام می‌شود. وضعیت خوبی دارم و از لحاظ رکوردی شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارم.

در رقابت‌های المپیک آرژانتین، علی اشکوریان، محمدعلی خسروی و یلدا، ولی نژاد در رشته تکواندو، امیر ده بزرگی و محمد نصرتی در رشته کشتی فرنگی، علیرضا یوسفی در رشته وزنه‌برداری و نوید محمدی در رشته کاراته موفق به کسب مدال طلا، کیمیا همتی در رشته تکواندو، محمد کریمی و امیر حسین زارع در رشته کشتی آزاد موفق به کسب مدال نقره و رضا بهلول زاده در رشته ژیمناستیک، فاطمه خنک دار، مبینا حیدری و نگین آلوتی در رشته کاراته موفق به کسب مدال برنز شدند و مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران بوده‌اند.
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1399، کد خبر: 7387489، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین