پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
محمد کعب عمیر گفت: رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئوولان دستگاه قضایی مشکل پرداخت حقوق کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد. به منظور رفع دائمی چالش شرکت نیشکر هفت تپه با توجه به بدیهی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی دارد امیدوار هستیم بتوانیم مسئوولان این سازمان را در خصوص واگذاری این شرکت به این سازمان متقاعد کنیم.

شعار سال:محمد کعب عمیر در اهواز، با اشاره به مشکلات اخیر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، اظهار کرد: مشکلات نیشکر هفت تپه فرا استانی و مربوط به واگذاری این صنعت بزرگ به بخش خصوصی در سال ۹۴ است.

وی با بیان اینکه واگذاری نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی برخلاف سیاست های کلان اصل ۴۴ قانون اساسی صورت گرفت، افزود: علت شکست این واگذاری از یک طرف رد دیون دولت به سرانجام نرسید و از طرف دیگر امر مهم افزایش بهره وری و ظرفیت تولید در این شرکت محقق نشد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: از بدو آغاز به کار مجلس یازدهم اولویت اول برنامه‌های خود را حول محور حل مشکل کارگران خدوم نیشکر هفت تپه گذاشتیم و در این زمینه با مسئوولان مربوطه جلسات مختلفی داشتم.

کعب عمیر با اشاره به تخلفات صورت گرفته شرکت نیشکر هفت تپه، بیان کرد:  در حال حاضر پرونده قضایی سهام داران این شرکت در دست بررسی است و یکی از دلایل تعویق در پرداخت حقوق کارکنان مسئول بودن صبای بانکی کارفرما است.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئوولان دستگاه قضایی مشکل پرداخت حقوق کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

کعب عمیر عنوان کرد: به منظور رفع دائمی چالش شرکت نیشکر هفت تپه با توجه به بدیهی‌هایی که  به سازمان تامین اجتماعی دارد امیدوار هستیم بتوانیم مسئوولان این سازمان را در خصوص واگذاری این شرکت به این سازمان متقاعد کنیم.

وی گفت: در صورت عدم تحقق این واگذاری  قطعاً گزینه های دیگری را برای حل مشکل خواهیم داشتم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3 تیر ۱۳۹۹، کد خبر:13990403000462،www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین