پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۳۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
آمارهای جدید وزارت بهداشت عراق نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از ۶۰ هزار نفر فراتر رفته و نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ تن از آنها نیز جان خود را از دست دادند.
شعار سال:  اداره بهداشت عمومی وزارت بهداشت و محیط زیست عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با آزمایش ۱۱ هزار و ۷۱۱ نمونه مربوط به نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع نمونه های آزمایش شده در سراسر این کشور از آغاز شیوع ویروس تاکنون از مرز ۶۰۰ هزار گذشته و به ۶۰۱ هزار و ۸۸ مورد افزایش یافته است.

بنا بر آن چه در بیانیه اداره بهداشت عمومی وزارت بهداشت عراق آمده، نتایج آزمایش های انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته نیز حاکی از آن است که دو هزار و ۱۲۵ نفر دیگر به نسل جدید ویروس کرونا مبتلا شدند تا شمار کلی مبتلایان در این کشور از ۶۰ هزار فراتر رود و به ۶۰ هزار و ۴۷۹ تن برسد.

اداره مذکور در بیانیه خود همچنین تاکید کرده که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ تن دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در عراق جان خود را از دست دادند تا آمار کلی مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس در این کشور نیز به دو هزار و ۴۷۳ نفر افزایش پیدا کند.

بر اساس آمار اداره بهداشت عمومی وزارت بهداشت عراق، هزار و ۹۴۰ فرد مبتلا به ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته بهبود پیدا کردند تا مجموع افراد بهبودیافته در این کشور به ۳۳ هزار و ۱۷ نفر افزایش یابد در حالی که هم اکنون ۲۴ هزار و ۹۸۹ مبتلای دیگر بستری هستند و ۳۰۶ تن از آنها نیز در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

این در حالی است که بر اساس آخرین داده های وبسایت مرجع «ورلد او متر»، عراق از نظر شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در جایگاه سی ام جهان و در آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس کشنده نیز در جایگاه بیست و ششم قرار گرفته با این حال در میان کشورهای عرب، در این دو زمینه به ترتیب رتبه های چهارم و دوم را در اختیار دارد.
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار:   17 تیر 1399،کدخبر:  968572  ،fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
به عنوان همسایه این کشور باید خیلی مراقب باشیم که با رفت و آمد بیجا دوباره موجی از شیوع کرونا به کشور وارد نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین