شعار سال: بانک پاسارگاد به منظور پیشبرد اهداف مشتریمداری و در راستای یکپارچهسازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرات، مغایرتها، شکایت و …اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان میتوانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبههای این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (
www.bpi.ir/crm) و ایمیل (info@bpi.ir) اعلام و پیگیری کنند. خدمات ارایهشده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفتهاست. بهطوریکه طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در ۳ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار تماس به شکلهای مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و …) با این مرکز گرفتهشدهاست که نسبت به سه ماهه اول سال ۱۳۹۸، رشدی معادل ۱۵۸ درصد داشتهاست. خدمات کارت، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایلبانک)، استعلام حوالههای بین بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و … از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آنها با مرکز صورت میگیرد.
**سامانه تلفنی بانکپاسارگادمشتریان و ذینفعان بانکپاسارگاد میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروههای مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاعرسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانههای فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزشها و دسترسیهای لازم به سامانههای مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از ۹۷ درصد از تماسها هستند.
**امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود و ثبت و پیگیری درخواستها از سامانه پیشنهاد
در مرحله اول مشتری با ورود به این سامانه به آدرس (
https://www.bpi.ir/crm) ثبتنام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد میکنند. در مرحله بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت میکنند. در مرحله سوم سؤالات و گزارشهای مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. مشتری میتواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کرده و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همه مردم اعم از مشتریان و غیر مشتریان بانک پاسارگاد است.
**قدردانی از مشارکت مشتریان
بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان بر اساس تعداد وکیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از ۱ تا ۲۰ میلیون ریالی اهدا میکند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت هر نوع در خواست اعم از سوال، انتقاد، شکایت و مغایرت، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص میدهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت و مشتری میتواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت کند.
**دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار۲۴ ساعت گذشته بدون تماس با بانک
در صفحهی مرکز ارتباط با مشتریان بانکپاسارگاد سؤالات پرتکراری ۲۴ ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز سوال شده اند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخشهای ذکر شده، این قسمت میتواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارایه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطرنشان میشود این سوالات و پاسخهای آنها بدلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک دارند به صورت لحظه بروز میشوند.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اخبار پول، تاریخ انتشار ۹ تیر ۹۹، ۱۵۴۳۳۲، poolpress.ir