پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
با بهره‌مندی از سامانه همراه بانک‌پاسارگاد و ارائه اکثر خدمات بانکی، از مراجعه به شعبه‌ها و تردد غیرضروری خودداری کنید.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، به‌منظور پیشگیری از گسترش ابتلا به بیماری کرونا و حفظ سلامت هم‌میهنان، از مشتریان دعوت می‌شود با بهره‌مندی از خدمات همراه بانک‌پاسارگاد به‌عنوان یکی از ابزارهای بانکداری‌الکترونیک، تا حد امکان از مراجعه به شعبه‌ها و دریافت خدمات حضوری اجتناب کنند.

بر اساس این خبر، این سامانه در دو بخش سپرده و کارت خدمات ارایه می‌دهد که بهره‌مندی از بخش خدمات کارت بدون نیاز به دریافت رمز ورود از شعبه‌ها امکان‌پذیر است. به این ترتیب در بخش کارت، بدون مراجعه به شعبه‌ها، خدماتی همچون؛

# دریافت رمز پویا
#
مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت‌های بانک‌پاسارگاد)
#
انتقال وجه کارت به کارت (کارت‌های عضو شبکه شتاب)
#
پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی‌های اندروید و آی او اس)
#
خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول و رایتل)
#
مسدود کردن کارت (کارت‌های بانک‌پاسارگاد)
#
و دریافت سه گردش آخر کارت‌های بانک‌پاسارگاد

به مشتریان ارایه می‌شود.

همچنین مشتریان می‌توانند از طریق بخش سپرده، ضمن وارد کردن نام کاربری و رمز عبور دریافتی از شعبه یا بواسطه ورود با اثر انگشت در سامانه همراه بانک‌پاسارگاد خدماتی مانند مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها ( موجودی، شماره شبا و. ..)، مشاهده صورت حساب سپرده‌ها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دوره‌ای) داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده را استفاده کنند.

گفتنی است جهت بهره‌مندی از سامانه همراه‌بانک، می‌توانید رمز ورود را از طریق سامانه بانکداری‌مجازی و یا مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک‌پاسارگاد دریافت کنید. پس از دریافت رمز عبور از شعبه، فایل اجرایی نرم‌افزار همراه‌بانک را از طریق سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir دریافت کنید.

سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک‌ به شماره 82890 به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 12 اسفند  98، کد مطلب: 981: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین