پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
دنیای امروز به دنیای تکنولوژی مبدل شده و فضای حاکم بر زندگی امروز بشر را به مکانیزه کردن و آسان‌تر نمودن کلیه فعالیت‌ها، حتی فعالیت‌هایی که به نظر غیرممکن و یا دشوار می‌آمدند، رهنمون ساخته است. رشد چشمگیر فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی منجر به تحولات شگرف در همه ابعاد مختلف اقتصادی و از آن جمله ساختار و عملکرد بازارهای پولی و مالی شده است. ظهور پدیده‌هایی چون تجارت مجازی و بانکداری مجازی از نتایج عمده این تغییرات گسترده در عرصه بانکداری و تجارت است که علاوه بر تسهیل امور مشتریان بانک‌ها، روش‌های سنتی بانکداری را نیز متحول ساخته است.
شعار سال: بانک پاسارگاد نیز با هدف توسعه بانکداری مدرن مشتمل بر بانکداری مجازی، موبایل‌بانک، تلفن‌بانک، پرداخت‌های اینترنتی و همچنین استفاده از خدمات دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌‌خوان و با هدف تشویق و قدردانی از مشتریان محترم بانک که بخش بیشتری از فعالیت‌های بانکی خود را با استفاده از بانکداری الکترونیک به انجام می‌رسانند، اقدام به پیاده سازی «طرح ریتون» نموده است.

در این طرح، شما مشتریان گرامی قادر خواهید بود همزمان با تعامل با بانک و بهره‌مندی از خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد شامل بانکداری مجازی، خدمات انواع کارت نقدی و اعتباری، موبایل‌بانک، تلفن‌بانک و خرید از دستگاه کارت‌خوان (POS) و متناسب با میزان تعامل خود با بانک نسبت به جمع‌آوری امتیاز اقدام نموده و مشمول مزایای برشمرده برای این طرح گردید.

 
نحوه جمع آوری امتیاز در طرح ریتون

طرح ریتون با هدف گسترش خدمات بانکداری مدرن بانک پاسارگاد راه‌اندازی شده است. کسب امتیاز در این طرح از طریق استفاده از خدمات بانکداری مجازی و پایانه های کارتخوان و خودپرداز بانک پاسارگاد و انجام فعالیت های بانکی مورد نظر امکان پذیر است.

تعداد دفعات استفاده از خدمات بانکداری مدرن و مبلغ تراکنش‌های انجام شده از مهمترین عوامل تأثیر گذار در جمع‌آوری امتیاز برای مشتریان می‌باشند که جزئیات مربوط به جمع آوری امتیاز در جدول زیر قابل مشاهده است و امتیازات بصورت ماهیانه محاسبه می‌گردد.

آشنایی با طرح ریتون باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

جوایز طرح ریتون

جهت اطلاع از میزان امتیاز خود و همچنین استفاده از امتیاز موجود لطفا پس از ورود، به منوی امتیازات و پس از آن طرح ریتون مراجعه نمایید. جوایز این طرح در دو گروه زیر طبقه‌بندی گردیده‌اند:

 
 الف) جوایز بدون قرعه‌کشی و متناسب با امتیازهای کسب شده در رابطه با استفاده از خدمات متنوع بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد:

کلیه مشتریان بانک که با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی موفق به کسب امتیازهای سطح 1 تا سطح 5 شده‌اند، می‌توانند یکی از جوایز در نظر گرفته شده در جدول زیر را بدون قرعه‌کشی و به انتخاب خود دریافت نمایند.

آشنایی با طرح ریتون باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

 ب) جوایز همراه با قرعه‌کشی:

با هدف ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات و تسهیلات بانک و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک، اعضای محترم «طرح ریتون» علاوه بر بهره‌مندی از جوایز ریالی در نظر گرفته شده به ‌صورت دوره‌ای در قرعه‌کشی‌های بزرگ بانک مشارکت داده خواهند شد و شانس دستیابی به جوایز بسیار نفیس و ارزنده دیگری را نیز بدست خواهند آورد.
این جوایز ویژه به مناسبت ایام مختلف سال مانند اعیاد مبارک، سالگرد تأسیس بانک و ... اعلام و برندگان بر اساس قرعه‌کشی‌ تعیین و نتایج آن در وب‌سایت بانک و وب سایت باشگاه درج می‌گردد.

 
درباره ریتون

یکی از چشم نوازترین و زیباترین دست ساخته‌های گران‌سنگ بشر که از دیرباز تا کنون مورد توجه جهانیان قرار دارد، «ریتون» (Rhyton) است. ریتون در اصطلاح علم باستان شناسی، همان ساغر یا جام است که در زبان فارسی به کار می‌رود و ایرانیان در دوران باستان با شکلی خاص و مهارتی تمام آن را می‌ساختند.

بر اساس اسناد تاریخی و مطابق آنچه در متون باستانی آمده است ریتون‌ که در لغت‌نامه‌ها معادل تکوک نیز برای آن آورده شده، به ظروفی اطلاق می‌گردیده که انتهای آنها به شکل سر حیواناتی مانند شیر، ببر، گوزن، آهو، اسب، گاونر، بز وحشی و... بوده و با اندازه های متفاوت ساخته می‌شده است.

شاید ساخت این جامها به شکلهای خاص با ابنیه و کاخهایی که مادها، پارت‌ها و پارس‌ها در آن سکنا داشتند همخوانی داشته باشد زیرا که روح بلندپرواز آنان را دوچندان جلوه می‌داده است. به نظر می‌رسد که این نکته با باورها و عقاید آریایی‌ها نیز سنخیت داشته است چرا که در ساخت کاخ‌ها نیز استفاده از مجسمه حیوانات عظیم‌الجثه و خارق‌العاده که بیانگر عظمت آریایی‌ها بوده و نیز جنبه محافظت از کاخ و معابد را نیز داشته، مرسوم بوده است. در بیان دلیل دیگر ساخت این جام‌ها آمده است که ایرانیان در عهد کهن ظروف را به شکل سر جانوران قوی‌بنیه می‌ساختند و بر این باور بودند که ضمن نوشیدن از این جام‌ها زور و قدرت این موجودات قوی به آنها منتقل می‌شود.

سابقه هنر ریتون‌سازی به هزاره چهارم قبل از میلاد مسیح یعنی به حدود ۶۰۰۰ سال قبل باز می‌گردد و تعداد محدودی ریتون متعلق به آن زمان تا حدود قرن‌های هفتم و هشتم پیش از میلاد (۲۸۰۰ سال قبل) کشف شده ‌است. تا قبل از کشف فلز، از گل در ساخت ریتون بهره گرفته می‌شد. سفال های مکشوفه ریتونی فرم در «تپه مارلیک» و «تپه سیلک» و نیز دیگر مناطق ایران برتری ریتون ایرانی را بر همگان محرز ساخته است.

در طول دوران حکومت مادها، هنر ریتون‌سازی پیشرفت بسیاری داشته و در امتداد آن این هنر در دوران هخامنشیان رشد چشمگیری یافته و به اوج خود رسیده است و در دوره‌های اشکانیان و ساسانیان نیز این سیر تعالی همچنان ادامه یافته بطوریکه ریتون‌ها در این دو دوره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده بودند.

ریتون‌های بسیاری در ایران از سلسله‌های مادها، هخامنشی، اشکانی، ساسانی و اسلامی به‌جا مانده ‌است که در موزه‌های سراسر جهان نگهداری می‌شوند. یکی از مهم‌ترین و معروفترین آنها، ریتون معروف دوران هخامنشیان است که به شکل شیر و از جنس طلا می‌باشد و اینک در موزه متروپولیتن نگهداری می‌شود.

این نماد کهن و باستانی کشورمان اکنون در کنار نام پرافتخار پاسارگاد، به عنوان نشان رسمی بانک پاسارگاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نام پاسارگاد به همراه نماد ریتون، که برآمده از فرهنگ تاریخی ملت کهنسال و نشانی از حافظه تاریخی ماست و طنین صدایی است که از اعماق خاطرات نیاکان پرکار و پرتلاش ما بگوش می‌رسد و ما به خود می‌بالیم که امروزه آوازه «بانک پاسارگاد» را با همراهی و پشتیبانی بی‌نظیر هموطنانمان به عنوان یکی از بانک‌های برتر ایرانی تا دروازه‌های غرب و شرق جهان گسترانیده‌ایم.

 
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روابط عمومی بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار - ، کدخبر: -، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین