پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
بانک پاسارگاد در جهت گسترش فعالیت های بانک و همچنین افزایش ارائه خدمات گوناگون به مشتریان خود، با سرمایه گذاری، در جهت پدید آمدن شرکت های موثری بر آمده است. در مطلب زیر با این شرکت ها آشنا شوید.
شعار سال: بانک پاسارگاد در جهت گسترش فعالیت های بانک و همچنین افزایش ارائه خدمات گوناگون به مشتریان خود، با سرمایه گذاری، در جهت پدید آمدن شرکت های موثری بر آمده است. این شرکت ها عبارتند از:

شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان

شرکت سرمایه گذاری پارس آریان (سهامی عام) نخستین سنگ بنای ایجاد گروه مالی پاسارگاد با هدف بستر سازی و راهبری فرآیند تشکیل یکی از بزرگترین گروه های مالی و اقتصادی کشور از طریق جذب سرمایه های مردمی و بخش خصوصی و بکارگیری آنها در فعالیت های متنوع و پربازده اقتصادی با آرمان گام نهادن در مسیر اعتلای ایران اسلامی در تیرماه 1384 شکل گرفت و اکنون جایگاه یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکتهای هلدینگ متعلق به بخش خصوصی در ایران را به خود اختصاص داده است. (اطلاعات بیشتر)

شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (سهامی عام) میدکو

شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (سهامی عام) میدکو با تکیه بر دانش و تخصص و نیز پشتوانه بانکی، معدنی و صنعتی در سال 1386 تأسیس و در تاریخ 1386/09/16 تحت شماره 310643 در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ثبت گردید. این شرکت با تغییر مدیریت درسال 1387 مصمم شد تا با گام نهادن در راستای سیاست های مرتبط دولت با بندهای الف، ب و ج اصل 44 قانون اساسی، با هدف توسعه معادن و صنایع معدنی، تقویت بخش خصوصی، کاهش تصدی گری دولت، توسعه کارآفرینی صنعتی و معدنی و بالفعل ساختن ظرفیت های بالقوه کشور،تلاش پیگیر و مستمر داشته باشد.
این گروه پیشرو که در زمینه تخصصی معدن و صنایع فعالیت می نماید؛ به لحاظ حجم طرح ها و ماهیت آن ها در حال تبدیل شدن به یک مدل توسعه ای برای کشور است. (اطلاعات بیشتر)

آشنایی با گروه مالی پاسارگاد
شرکت گسترش انرژی پاسارگاد


شرکت گسترش انرژی پاسارگاد "PEDC” (سهامی خاص)، اولین شرکت خصوصی فعال در زمینه های مشترک برق ، نفت و گاز فعالیت خود را درسال ۱۳۸۷ با هدف توسعه و سرمایه گذاری در بخش انرژی و حوزه های بالادستی نفت و گاز (اکتشاف ، استخراج و خدمات حفاری) ، میان دستی نفت وگاز (انتقال خط لوله ، تجارت و مخازن) ، پایین دستی نفت و گاز (پتروشیمی و پالایش) و برق ، یوتیلیتی و انرژی های تجدیدپذیر (تولید ، توزیع ،فروش برق در داخل و خارج از کشور و خدمات بهره برداری و نگهداری نیروگاه ها) آغاز نموده است و در حال حاضر با مالکیت کامل یا بخشی از ظرفیت نیروگاه های خریداری شده جمعا به قدرت نامی حدود ۲۰۰۰ مگاوات عملیات بهره برداری و همچنین احداث و توسعه نیروگاه ها به ظرفیت ۱۶۰۰ مگاوات را در مرحله مذاکرات نهایی و شروع عملیات اجرایی دارد. (اطلاعات بیشتر)


شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)

هلدینگ فناپ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ICT خصوصی ایران با تکیه بر توانایی سرمایه های انسانی و دانش بنیانی خود، در شش حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل پرداخت و تجارت الکترونیکی، ارتباطات و سرویس های ارزش افزوده، خدمات مالی (بورس، بانک و بیمه)، سلامت هوشمند و خدمات عمومی، راهکارهای جامع یکپارچه فناوری اطلاعات و پروژه های بزرگ فناوری اطلاعات در قالب EPC فعالیت می کند. این هلدینگ حدود 2000 نفر همکار دارد. (اطلاعات بیشتر)

شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه ای در استانداردهای جهانی، کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی ( به طور مستقیم و قبولی اتکائی ) توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس شد. شرکــت در تـاریخ 1385/11/18 و تحــت شماره ۲۹۰۰۷۰ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید. (اطلاعات بیشتر)


شرکت بیمه اتکایی ایرانیان

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان به عنوان اولین شرکت بیمه اتکایی سهامی عام با مالکیت خصوصی پس از ثبت در سازمان بورس و اوراق بهادار، در تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۲۲ تحت شماره ۳۷۰۳۷۳ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۲۰۲۵۲۲ در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسید. پس از ثبت شرکت ، پروانه فعالیت شرکت برای انجام عملیات بیمه اتکایی در کلیه رشته های بیمه ای در تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۲۵ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شد. (اطلاعات بیشتر)

شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد

شرکت سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در سال 1384 به صورت شرکت سهامی عام تاسیس شده و در حال حاضر با نام شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد (سهامی عام) ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و از واحدهای تجاری فرعی بانک پاسارگاد می باشد. (اطلاعات بیشتر)

شرکت لیزینگ پاسارگاد

شرکت لیزینگ پاسارگاد در تاریخ ۱۳۸۳/۱۲/۰۳ تحت نام شرکت سرمایه گذاری و لیزینگ توسعه بازار سرمایه ملل با سرمایه اولیه ۲ میلیارد ریال به شماره ثبت ۲۴۱۵۱۵ توسط اشخاص حقیقی به ثبت رسید. عمده سهام شرکت در ابتدای سال ۱۳۸۵ توسط بانک پاسارگاد خریداری گردید و با تغییر نام شرکت به لیزینگ پاسارگاد (سهامی خاص) فعالیت خود را آغاز نمود. (اطلاعات بیشتر)

شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد

این شرکت فعالیت خود را از سال 1385 به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بانک پاسارگاد، در بازار سرمایه آغاز کرده است. در سال‌های اخیر همواره در بین 10 کارگزار برتر قرار داشته و تمامی خدمات موجود در بازار سرمایه را ارائه نموده است.ترکیب سرمایه انسانی شرکت با عنایت به گسترش خدمات هرساله درحال رشد بوده و به بیش از 90 نفر نیروی متخصص و کارشناس رسیده است. (اطلاعات بیشتر)


شرکت خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد

شرکت خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد (سهامی خاص) در تاریخ 138۸/۰۶/28 بر اساس مجوز شماره ۱۱۷۰۱۰ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تحت شماره ۳۵۴۵۱۱ در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده و فعالیت خود را وفق مجوز شماره ۱۷۹۳۵۴ مورخ ۱۳۸۸/۰۶/۲۸ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۳۸۸/۱۰/۲۱ آغاز نموده است. (اطلاعات بیشتر)


شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک به عاملیت از سوی بانک پاسارگاد در بهمن ماه 1384 آغاز به کار نموده است. (اطلاعات بیشتر)


نسیم سلامت پاسارگاد

در راستای تقویت مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت و ارتقا سلامت هموطنان و با توجه به کمبود فضای فیزیکی در حوزه سلامت و با در نظر گرفتن نیاز های اعلامی وزارت بهداشت و ایفای مسئولیت های اجتماعی گروه مالی پاسارگاد در ارائه خدمات شایسته به مردم شریف کشورمان، شرکت نسیم سلامت پاسارگاد در تاریخ 94/03/27 با هدف سرمایه گذاری، مدیریت بهره برداری و ارائه خدمات مربوط به حوزه سلامت تاسیس گردیده است که در این راستا اقدام به تاسیس 7 بیمارستان به ظرفیت 7000 تخت به همراه امکانات جانبی از قبیل هتلینگ و مسکونی مناسب و سایر امکانات پشتیبانی و همچنین مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی در سطح بالاترین استانداردهای بین المللی در شش شهر قم، قزوین، اهواز، مشهد، کرج و تهران گردیده است. این بیمارستان ها بر اساس مدل مشارکتی بخش خصوصی و دولتی (PPP) فعالیت می نمایند و با همکاری وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 60% ظرفیت بیمارستان های ذکر شده با بالاترین کیفیت و تعرفه دولتی به هموطنان ارائه خدمت می نماید. (اطلاعات بیشتر)


شرکت خدمات مالی بانک پاسارگاد

شرکت خدمات مالی بانک پاسارگاد (سهامی خاص) عضو قدیمی کانون مشاوران اعتباری سرمایه گذاربانکی، یکی از واحدهای مجموعه گروه مالی پاسارگاد می باشد که به عنوان بازوی کارشناسی و فکری در کنار مجموعه بانک به خصوص حوزه اعتباری فعالیت می نماید . این شرکت در خرداد ماه سال 1385 باهدف ارائه خدمات کارشناسی ، مشاوره مالی و ارزیابی وثایق ملکی ، تحت شماره 2272111 ثبت قانونی گردیده است. (اطلاعات بیشتر)

شرکت لیزینگ ماشین‌آلات و تجهیزات پاسارگاد

شرکت لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات بانک پاسارگاد به عنوان بیست و سومین شرکت لیزینگ در ایران در تاریخ ۱۳۸۱/۰۶/۱۹ تحت شماره ۱۹۲۰۲۱ با شخصیت حقوقی شرکت سهامی خاص در اداره ثبت موسسات و شرکت های غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است. (اطلاعات بیشتر)


شرکت مبنای خاورمیانه

شرکت مبنای خاورمیانه (سهامی خاص) در تاریخ 1385/10/06 تأسیس و با شماره 286449 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. آخرین سرمایه ثبت شده شرکت مبلغ 5,850,000,000,000 ریال است . (اطلاعات بیشتر)

شرکت ساختمان شهر سازی هشتم

شرکت ساختمان شهر سازی هشتم (سهامی خاص) در تاریخ 1385/05/15 تحت شماره 276311 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. (اطلاعات بیشتر)


شرکت توسعه انبوه سازی پاسارگاد

شرکت توسعه انبوه سازی پاسارگاد ، به صورت سهامی خاص درسال1386 به شماره 319762 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است. (اطلاعات بیشتر)


شرکت مدیریت ساختمانی آریان پاسارگاد


شرکت مدیریت ساختمانی آریان پاسارگاد در تاریخ ۱۳۸۷/۰۳/۰۶ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و طی شماره ۳۲۵۸۱۸ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. (اطلاعات بیشتر)

شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان


شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان (آیکو) با شعار تبلوردانش مالی در ارزش آفرینی در راستای ارائه خدمات بهینه و موثر مالی، جهت‌‌دهی صحیح به امور مالی افراد حقیقی و حقوقی، ارائه مشاوره به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کمک به توسعه و تعمیق بازارهای مالی با هدف استفاده از آخرین پیشرفت‌های دانش مالی در سال 1389 تاسیس گردیده است. (اطلاعات بیشتر)


دانشگاه خاتم


هدف از ایجاد و توسعه موسسات آموزش عالی راهکاری است برای فراهم نمودن زمینه دسترسی افراد مستعد به تحصیلات دانشگاهی در زمینه های تخصصی مورد نیاز کشور و بی گمان در پیشبرد این هدف و توسعه علم و فناوری، دانشگاه ها نقش اساسی را عهده دار هستند.
دانشگاه غیر انتفاعی - غیردولتی خاتم در سال 1375 به همت جمعی از اساتید دانشگاه که تجربه طولانی در امر تدریس و مدیریت آموزش عالی و دانشگاه داشتند، با اخذ مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی تحت عنوان موسسه آموزش عالی غیر دولتی خاتم تاسیس و با پذیرش دانشجو در 4 مقطع کارشناسی ارشد شروع به فعالیت نمود. لیکن بنا به دلیل پاره ای از مشکلات از سال 1385 لغایت 1390 پذیرش دانشجو نداشت و از سال 1391 با تمهیدات بعمل آمده و حمایت بانک پاسارگاد و با رویکردی جدید مجددا اقدام به پذیرش دانشجو نمود و از آغاز سال تحصیلی 92-91 به همت جمعی از علاقمندان و دلسوزان و مشوقان علم و دانش خصوصا جناب آقای دکتر مجید قاسمی، مدیر عامل محترم بانک پاسارگاد که خود یکی از موسسان این دانشگاه می باشند، فعالیت آموزشی مجدد خود را با رویکردی جدید در صحنه آموزش عالی آغاز نمود و در ابتدا فضای آموزشی مناسب را با حفظ کامل استانداردهای آموزشی، امکانات و لابراتوارهای مورد نیاز، کتابخانه، آزمایشگاه، سیستم های رایانه ای تامین و تجهیز و سپس اقدام به پذیرش دانشجو نمود.
در آغاز سال تحصیلی 96-1395در دانشگاه خاتم بالغ بر 1650 دانشجو در 2 رشته کارشناسی و 37 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری فلسفه در حال تحصیل هستند.
براساس طرح سطح بندی موسسات غیردولتی که در سال 1394 توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام پذیرفت، دانشگاه خاتم موفق به احراز سطح یک در میان 269 موسسه آموزشی غیردولتی گردید.
در سال 1394 ضمن ارائه کارنامه فعالیت های آموزشی و پژوهشی اعم از کمی و کیفی و گسترش رشته ها و دانشکده ها و جذب هیات علمی تمام وقت، شورای گسترش آموزش عالی در جلسه مورخ 94/09/29 با ارتقاء سطح موسسه به دانشگاه موافقت اصولی و در اردیبهشت ماه 1394 موافقت قطعی بعمل آورد و 3 دانشکده فنی و مهندسی، مدیریت و علوم مالی و علوم انسانی نیز تبدیل به قطعی گردید که در حال حاضر دانشکده هنر و معماری نیز به مجموعه دانشکده ها اضافه شده است. (اطلاعات بیشتر)


شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد

شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، شرکت سرمایه گذاری جسورانه (Venture Capital) گروه مالی پاسارگاد است که در تاریخ 1391/03/07 تحت شماره 426655 به ثبت رسیده است. (اطلاعات بیشتر)

شرکت تأمین آتیه سرمایه انسانی پاسارگاد

شرکت تامین آتیه سرمایه انسانی پاسارگاد (سهامی خاص) در تاریخ 1385/9/14 به شماره285574 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. (اطلاعات بیشتر)

آشنایی با گروه مالی پاسارگاد
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روابط عمومی بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار - ، کدخبر: -، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: بانک پاسارگاد ، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان ، گروه مالی پاسارگاد ، سرمایه گذاری بانک پاسارگاد ، میدکو ، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد ، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان ، فناپ ، آشنایی با فناپ ، آشنایی با میدکو ، بیمه پاسارگاد ، بیمه اتکایی ایرانیان ، لیزینگ پاسارگاد ، گروه ارزش آفرینان پاسارگاد ، کارگزاری بانک پاسارگاد ، خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد ، پرداخت الکترونیک پاسارگاد ، نسیم سلامت پاسارگاد ، خدمات مالی بانک پاسارگاد ، شرکت خدمات مالی بانک پاسارگاد ، لیزینگ ماشین‌آلات و تجهیزات پاسارگاد ، شرکت لیزینگ ماشین‌آلات و تجهیزات پاسارگاد ، شرکت مبنای خاورمیانه ، شرکت ساختمان شهر سازی هشتم ، شرکت توسعه انبوه سازی پاسارگاد ، شرکت مدیریت ساختمانی آریان پاسارگاد ، شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان ، دانشگاه خاتم ، شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد ، شرکت تأمین آتیه سرمایه انسانی پاسارگاد ، شناسا ، گروه ارزش آفرینان بانک پاسارگاد ، شعار سال 97
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین