پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
بانک پاسارگاد با در نظر گرفتن نیازهای حال و آتی ذی نفعان در عرصه های ملی و بین المللی ضمن تأکید بر بانکداری سبز و مسئولیت های اجتماعی خود، برای کلیه ذی نفعان خلق ارزش می نماید و از شعار "حق با مشتری است" عبور کرده و به باور "مشتری ذات بانک است" عینیت می بخشد تا بتواند روند توسعه پایدار بانک در ابعاد ملی و بین المللی را تضمین نماید، از این رو بانک پاسارگاد با هدف ارج نهادن به اعتماد و همراهی شما مشتریان عزیز، به ویژه مشتریان خاص و وفادار اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد و نظام امتیاز دهی متناسب با میزان تعامل مشتریان با بانک نموده است.
شعار سال:  بانک پاسارگاد با رویکردی متفاوت در جهت ایجاد یک بانک ملی در سطح کشور و با فعالیت های بین المللی در افق بزرگ ترین بانک منطقه ای و با چشم انداز دستیابی به جایگاه رفیع یکی از 500 شرکت برتر دنیا و احراز رتبه اول در بین بانک های خاورمیانه، با ماموریت های اصلی جذب سرمایه و اندوخته های پولی مردم و بکار گیری آن در تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی، فعالیت و مشارکت در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و ارائه خدمات نوین بانکی با دقت، سرعت و سهولت در سال 1384 آغاز به کار نمود. با اتکا به الطاف الهی و با عنایت به استقبال بی نظیر شما مشتریان فهیم و گرامی از بانک پاسارگاد و با هدف توسعه فعالیت ها و افزایش خدمت رسانی به هموطنان عزیز، سرمایه اولیه بانک از 3،500 میلیارد ریال به 50،400 میلیارد ریال افزایش یافته و در حال حاضر جایگاه اولین بانک کشور را به لحاظ میزان سرمایه اسمی در اختیار دارد. بدون تردید دستیابی به این میزان از موفقیت های ملی و بین المللی در دوران کوتاه مدت فعالیت بانک تنها در پرتو الطاف بی کران الهی و با پشتیبانی و حمایت بی دریغ مشتریان وفادار، ارزشمند و فهیم بانک حاصل گردیده است.
بانک پاسارگاد با اتکا به سرمایه انسانی کارآمد، متخصص و خلاق و فرهنگ و ارزش های غنی پاسارگادی، با در نظر گرفتن نیازهای حال و آتی ذی نفعان در عرصه های ملی و بین المللی ضمن تأکید بر بانکداری سبز و مسئولیت های اجتماعی خود، برای کلیه ذی نفعان خلق ارزش می نماید و از شعار "حق با مشتری است" عبور کرده و به باور "مشتری ذات بانک است" عینیت می بخشد تا بتواند روند توسعه پایدار بانک در ابعاد ملی و بین المللی را تضمین نماید و در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور مشارکت شایسته و مؤثری داشته باشد.
از این رو بانک پاسارگاد با هدف ارج نهادن به اعتماد و همراهی شما مشتریان عزیز، به ویژه مشتریان خاص و وفادار اقدام به     راه اندازی باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد و نظام امتیاز دهی متناسب با میزان تعامل مشتریان با بانک نموده است. باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد گامی دیگر برای گذر از شعار "حق با مشتری است" و عینیت بخشیدن به شعار "مشتری ذات بانک است" می باشد که یکی از مهمترین اهداف بانک پاسارگاد محسوب می گردد. اهم عوامل موثر بر افزایش امتیاز هر مشتری عبارت است از :

آشنایی با طرح های باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد


بر اساس معیار های مذکور مشتریان به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین طبقه بندی شده اند. از طریق مراجعه به منوی امتیازها می توانید ریز امتیازها و آخرین رده خود را مشاهده نمایید.

 
شرایط و ضوابط مربوط به طبقه بندی اعضای باشگاه

    کلیه مشتریان با افتتاح سپرده نزد یکی از شعبه های بانک پاسارگاد عضو باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد خواهند شد و در طبقه بلورین قرار می گیرند.
    برای کلیه اعضای فرین، زرین و سیمین کارت های عضویت در باشگاه صادر می گردد.
    در پایان هر دوره با محاسبه امتیاز تجمیعی و میزان موجودی مشتری درصورتیکه مشتری شرایط لازم جهت ورود به رده بالاتر را به دست آورده باشد این انتقال به طور خودکار انجام می شود.
    نظر به اینکه امتیاز اعضا به صورت تجمیعی محاسبه می گردد در پایان هر دوره به حداقل امتیاز اولیه هر طبقه به میزان حداقل امتیاز کسب شده طی دوره اضافه خواهد شد. بدیهی است امتیاز اولیه مشتریان جدید صفر منظور می گردد.
    هر سال در سه مرتبه سطح بندی اعضا صورت می پذیرد. این سطح بندی در پایان تیر، آبان و اسفند هر سال انجام خواهد شد. بدیهی است علاوه بر امتیاز کسب شده در تاریخ های فوق ، مانده حساب مشتری می بایست حدنصاب موجودی مربوط به هر رده باشگاه را دارا باشد.

 
خدمات باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

مشتریان محترم بانک پاسارگاد می توانند به محض احراز شرایط عضویت در هر یک از رده های فرین، زرین و سیمین ضمن برخورداری از خدمات تکریمی در شعبه های بانک (ارائه خدمات بانکی بدون نوبت توسط مسئولان شعبه) از خدمات ویژه رفاهی به شرح ذیل بهره مند گردند:
خدمات ویژه رفاهی با توجه به رده بندی اعضا در ابتدای هر دوره تخصیص می یابد و شامل استفاده از خدمات دوره ای ارایه شده از طرف باشگاه به اعضا محترم، استفاده از خدمات ویژه مسافرتی و فرودگاهی شامل انجام کلیه تشریفات فرودگاهی در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، برگزاری اکران اختصاصی جشنواره فیلم فجر و ... می باشد.

کلیه اعضا محترم باشگاه و مشتریان محترم بانک پاسارگاد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و رزرو استفاده از خدمات می توانند با مرکز تماس باشگاه مشتریان با شماره 82890 (داخلی 3) تماس حاصل نمایند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روابط عمومی بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار -، کدخبر: -، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین