پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
در روزهایی که کلیه هم وطنان عزیز در آزمونی سخت به مبارزه با ویروس کرونا در قیام اند، همکاران مجاهد و ایثارگر نظام بانکی در خط مقدم جهاد اقتصادی کشور از جان مایه گذاشته‌اند تا با استمرار خدمت به هم میهنان گرامی، فعالیتهای اقتصادی و مالی میهن عزیز در مسیر توفیق جریان داشته باشد.

شعار سال:

پیام همدردی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد با همکاران نظام بانکی کشور

پیام همدردی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد با همکاران نظام بانکی کشور

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهایی که کلیه هم وطنان عزیز در آزمونی سخت به مبارزه با ویروس کرونا در قیام اند، همکاران مجاهد و ایثارگر نظام بانکی در خط مقدم جهاد اقتصادی کشور از جان مایه گذاشته‌اند تا با استمرار خدمت به هم میهنان گرامی، فعالیتهای اقتصادی و مالی میهن عزیز در مسیر توفیق جریان داشته باشد. همکاران جان بر کف با تمام توان و با وجود مخاطرات فراوانی که در شرایط حساس کنونی متوجه آنان است با روی گشاده پذیرای هم وطنان در شعبه‌های بانکها هستند.

مع الاسف در روزهای اخیر عده ای از این عزیزان در انجام دادن وظایف مجاهدت آمیز خود دچار بیماری کرونا شده و دعوت حق را سرافرازانه لبیک گفته‌اند. این ضایعه مولمه، تلخ و اسفناک را به خانواده های گران قدر آنان، هم میهنان عزیز، به ویژه کلیه همکاران تلاشگر در نظام بانکی تسلیت عرض نموده، تشفی خاطر آنان را از سبحان بی نیاز عاجزانه مسالت می نماید. بی شک فداکاری جهادگرانه و یاد این عزیزان تا ابد در خاطر هم میهنان و نظام بانکی جاویدان خواهد ماند.

کلیه بانکهای کشور در کنار هم و با هماهنگی جهت حفاظت از سلامت هم میهنان و سرمایه انسانی خود نسبت به تامین امکانات بهداشتی و پیشگیری اقدامات لازم را به عمل آورده اند، لکن قطعا و ضرورتا این آمادگی ها بدون همکاری و همراهی مراجعه کنندگان موثر نخواهد افتاد. از کلیه‌ی هم‌وطنان گرامی درخواست می شود جهت کاهش مراجعه های ‌غیرضروری به شعبه‌ها از خدمات بانکداری مجازی و الکترونیک برای انجام دادن امور بانکی خود بهره گیرند و در این روزهای سخت گامی ارزشمند برای حفظ سلامتی خود و دیگر هم‌نوعان بردارند.

توجه به حفظ سلامتی خود بهترین سلاح در برابر این ویروس است و یقین دارد هم میهنان عزیز هم چون گذشته با یاری یکدیگر و عزم جهادی با شعار «با مراقبت از خود، کرونا را شکست خواهیم داد» در این نبرد سخت نیز پیروز میدان خواهند بود.

برای ملت شریف، سربلند و عزیز ایران اسلامی، سلامتی و طول عمر باعزت، و برای هم‌میهنانی که در این مبارزه سخت از میان ما رفته اند، از درگاه لایزال الهی آمرزش و رحمت واسعه ابدی مسالت می نماید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار:16اسفند1398،کد خبر:986،www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین