پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
در ادامه‌ی تمهیدات بانک‌پاسارگاد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم‌وطنان گرامی، ساعت کار کلیه‌ی واحدهای بانک‌پاسارگاد کاهش یافت.

شعار سال:در ادامه‌ی تمهیدات بانک‌پاسارگاد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم‌وطنان گرامی، ساعت کار کلیه‌ی واحدهای بانک‌پاسارگاد کاهش یافت.

‌به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، کلیه واحدهای بانک‌پاسارگاد اعم از شعبه‌ها و واحدهای ستادی، از روز شنبه مورخ 10 اسفند تا روز چهارشنبه مورخ 14 اسفند از ساعت 8:30 الی 13 و در روز پنج‌شنبه مورخ 15 اسفند از ساعت 8:30 الی12:30 آماده ارایه خدمات بانکی به مشتریان هستند.

بانک‌پاسارگاد جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری از هم‌میهنان گرامی دعوت می‌کند ضمن رعایت نکات بهداشتی، تا حد امکان از خدمات بانکداری‌الکترونیک جهت انجام امور بانکی خود استفاده کنند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانهCRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار:10اسفند1398،کد خبر:978،www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین