پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و نماینده دادستان در امور ذبح و ناظر کشتارگاه‌های استان کرمانشاه از لزوم رفع مشکلات اقتصادی و رسیدگی قاطع به تخلفات بهداشتی با همت شورای حل اختلاف دامپزشکی استان خبر داد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «حیدری» در همایش جهش تولید در دامپزشکی و تشکیل شورای ذبح دام که امروز در سالن جلسات دامپزشکی استان برگزار شد، اظهار داشت: هر جایی که مشکلات اقتصادی باشد، معضلات هم شکل خواهد گرفت و حوزه دامپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری و نماینده دادستان در امور ذبح و ناظر کشتارگاه‌های استان کرمانشاه بیان کرد: بایستی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کرد، لذا مواردی از جمله کشتار‌های غیرمجاز عرضه فراورده‌های خام دامی غیربهداشتی و خارج از شبکه یکی از معضلات دامپزشکی بوده و نیازمند کار جهادی و فرهنگسازی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به خدمات دامپزشکی در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان اشاره و تاکید کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: درخواست ایجاد یک شعبه ویژه به منظور رسیدگی به تخلفات حوزه دامپزشکی و نیز پیگیری تاسیس شورای حل اختلاف دامپزشکی در راستای بررسی سریع، قاطع و دقیق به مشکلات و تخلفات بهداشتی و نیز مبارزه با قاچاق احشام از دیگر برنامه ها و موارد انجام گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه حبری تحلیل حکیم مهر، تاریخ انتشار: 19 تیر 1399، کد خبر: 58431، www.hakimemehr.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
دامپزشکی در تامین امنیت غذایی بسیار مهم است و باید از تخلفات جلوگیری کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین