پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
سید پرویز فتاح گفت: با توجه به اینکه ساکنان مناطق حاشیه‌ای چابهار با مشکل برق مواجه هستند، در بازدید از این مناطق و در مذاکره با مسئولان این منطقه، بنیاد مستضعفان هزینه تامین برق مناطق حاشیه‌ای چابهار را متقبل شد.

شعار سال:سید پرویز فتاح در بازدید از مناطق عثمان‌آباد، میرآباد و برخی دیگر از محلات حاشیه چابهار اظهار کرد: با توجه به اینکه ساکنان این محلات و مناطق حاشیه‌ای چابهار با مشکل برق مواجه هستند، در بازدید از این مناطق و در مذاکره با مسئولان این منطقه، بنیاد مستضعفان هزینه تامین برق مناطق حاشیه‌ای چابهار را متقبل شد.

‌رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بر همین اساس مقرر شد بنیاد مستضعفان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را به منظور تامین هزینه‌های برق رسانی به این مناطق در اختیار مسئولان منطقه چابهار قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به لزوم بهداشت این مناطق و بازسازی چهره حاشیه چابهار گفت: بنیاد مستضعفان هزینه خرید ۱۰ خودروی مکانیزه جمع آوری زباله را تامین خواهد کرد تا هیچ مانع دیگری برای پاکیزگی این مناطق حاشیه‌ای وجود نداشته باشد و همه زباله‌های انباشت شده در این مناطق تخلیه شود.

فتاح با اعلام خبر تامین هزینه احداث مراکز جامع سلامت مورد نیاز در حاشیه چابهار گفت: بنیاد مستضعفان بر اساس اعلام مسئولان این منطقه، احداث مراکز جامع سلامت به تعداد مورد نیاز را عهده دار می‌شود و این مراکز پس از احداث، در اختیار مسئولان بهداشت قرار می‌گیرد تا تامین تجهیزات و کادر درمانی این مراکز از سوی این مسئولان انجام شود.

‌فتاح در این بازدید دستور داد تا بنیاد مستضعفان احداث مدارس مورد نیاز در این مناطق حاشیه‌ای را بر اساس میزان اعلامی مسئولان این منطقه عهده دار شود.

همچنین در پایان این بازدید مقرر شد بنیاد مستضعفان سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق حاشیه‌ای چابهار را به صورت رایگان تامین، و این سیمان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری دانشجو ،تاریخ انتشار:  19  تیر 1399،کدخبر:860703،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین