پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
در این مراسم که اکبر ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور داشت؛ عبدالرحیم کردی به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار معرفی شد و از زحمات سه ساله حامد علی مبارکی مدیرعامل سابق این منطقه قدردانی شد.
شعارسال: معین الدین سعیدی دستیار جوان سازمان منطقه آزاد چابهار در این مراسم گفت: توسعه چابهار در گرو توسعه محلی و اجتماعی این منطقه است.

مولوی عبدالرحمن امام جمعه اهل سنت چابهار هم تاکید کرد: خدمت خالصانه برای تحکیم وحدت در جامعه باید سرمشق فعالیت همه مدیران باشد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این مراسم گفت: اولين دستاورد مهم و ارزشمند دوره سه ساله مديريت در منطقه آزاد چابهار جلب و جذب مشاركت جامعه محلي بوده است.

اکبر ترکان تاکید کرد: ما موظف به تلاش براي ارتقاء معيشت مردم در همه ابعاد آن هستيم و بدون آن توسعه پايدار محقق نمي شود.

وی ادامه داد: منطقه آزاد چابهار به رغم كوشش ها در دوره هاي مختلف از بدو تاسيس هنوز با جايگاه اصلي خود فاصله دارد.

مشاور رییس جمهور افزود: جايگاه ارزشمند چابهار در سواحل مكران و همجواري و نزديكي آن با كشورهاي در حال توسعه همچون هند فرصت بي نظيري براي توسعه و جذب سرمایه گذاری خارجی در اين منطقه است. مرکزیت چابهار به عنوان نقطه مرکزی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) علاوه بر توسعه منطقه و افزایش سرمایه گذاری ها، گردشگری منطقه را نیز رونق می دهد.

وی رسيدگي به وضعيت روستاي تاریخی تيس را ضروری دانست و از مسئولان این منطقه خواست نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

ترکان هم چنین ابراز امیدواری کرد با اصلاح محدوده این منطقه؛ امكان ارائه خدمات در تمامی بخش ها به شهر چابهار بیشتر فراهم شود.

وی افزود: باید برای رفع محرومیت ها در چابهار بیشتر تلاش کنیم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم چنین در این مراسم از تلاش های حامد علی مبارکی در دوره مدیریت سه ساله در منطقه آزاد چابهار تشکر کرد.

دیروز (شنبه) اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حکمی "عبدالرحیم کردی” را به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب کرد.

در این حکم؛ ترکان تاکید کرده است است:

در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی و مدیریت به منظور گسترش و تسهیل تولید و صادرات و سرمایه گذاری و هم چنین انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی و مردم در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضاء محترم هیأت مدیره سازمان و بهره گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

لازم به ذکر است پیش از این "حامد علی مبارکی” سمت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار را بر عهده داشت.

هم چنین اکبر ترکان در حکم دیگری "حامد علی مبارکی” را به عنوان "مشاور در توسعه سواحل مکران” منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در توسعه سواحل مکران” منصوب می شوید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری روچ آنلاین، تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395، کدخبر: - ، www.rochonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
معمولا رسم بر اینه که مدیران منطقه آزاد بعد از اتمام ماموریت باید برن اوین. چرا آقای مبارکی نرفت پس؟؟
خخخخخخخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین