پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
‌وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان شهرستان چابهار و کنارک بر جذب افراد محروم از تحصیل در سیستان و بلوچستان بخصوص مناطق روستایی تاکید کرد.

شعارسال: ‌وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان شهرستان چابهار و کنارک بر جذب افراد محروم از تحصیل در سیستان و بلوچستان بخصوص مناطق روستایی تاکید کرد.

سیدمحمد بطحایی در سفر به چابهار گفت: ‌حتی نباید یک دانش آموز از تحصیل رایگان بی بهره باشد.

وی اظهار کرد: مشکلات آموزشی سیستان وبلوچستان خیلی زیاد و این استان از محرومیت‌های تاریخی برخوردار است که باید گام‌های خوبی برای رفع محرومیت برداشته شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: سال آینده برنامه‌های خوبی برای رفع برخی مشکلات خواهیم داشت و قرار است هزار کلاس درس در کشور ساخته شود.

بطحایی خاطرنشان کرد: دولت برای رفع مشکلات حوزه آموزش وپرورش به ویژه کمبود فضای آموزشی و نیرو نهایت تلاش را خواهد کرد و امیدواریم با همکاری خیران و اعتبارات دولتی مشکلات فضاهای آموزشی روز به روز کمتر شود.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: پراکندگی روستاهای سیستان و بلوچستان سبب شده تا بسیاری از مدارس با یک دانش آموز دایر شوند و برخی مدارس نیز به علت مشکلات کمبود فضا بیش از میانگین کشوری دانش آموز داشته باشند.

علیرضانخعی بیان کرد: این استان مستحق امکانات بیشتر و ارتقای کیفیت آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: از برنامه‌های مهم اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تغییر کاربری فضای آموزشی و درآمدزایی پایدار برای مدارس است که تاکنون موفقیت‌هایی در این زمینه به دست آمده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کدخبر: 96111709652، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
انقلاب ما برای پابرهنگان بود...الان تحصیل داره به سمت پولی سازی پیش میره در همه مقاطع
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین