پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۱۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساخت ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی در سال ۹۹ در سطح استان در دستور کار است.

شعار سال:سید خلیل منبتی درباره عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان در سال جاری اظهار داشت: ما از نیمه دوم سال گذشته ساخت ۶ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین را در دستور کار داشتیم که در اوایل سال جاری ساخت آن را به اتمام رساندیم.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: طی سفری که اقای نوبخت به استان سیستان و بلوچستان داشتند ۷۵۰۰ واحد دیگر به عنوان تشویقی به استان اختصاص دادند که ۵ هزار واحد به سطح استان و ۲۵۰۰ واحد دیگر به حاشیه شهر چابهار تخصیص پیدا کرد.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کل این ۵ هزار واحد مسکونی به بانک معرفی شد که ۳ هزار واحد عقد قرارداد شد و فنداسیون ۲۵۰۰ واحد و اسکلت ۱۹۰۰ و سقف ۱۷۰۰ مورد دیگر اجرایی شد.
 
وی با اشاره به سیل سال گذشته در سیستان و بلوچستان بیان داشت: در رابطه با بازسازی مسکن اعتبارات زیادی دریافت کردیم بطوریکه بازسازی ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی شهری در دستور کار قرار گرفت که تاکنون در این راستا طی ۶ ماه گذشته ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم و بقیه در دست اقدام است.
 
منبتی در ادامه سخنان خود در رابطه با اسکان موقت افزود: حدود ۱۲ هزار و ۱۰۰ واحد اسکان موقت روستایی و ۲ هزار و ۱۵۰ واحد موقت شهری و ۵ هزار فضای دامی داشتیم که پرونده آن تکمیل شده است.
 
وی ضمن اشاره به اینکه ساخت ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی در سال ۹۹ در دستور کار است، اظهار داشت: ۱۵ هزار واحد مسکونی تاکنون آواربرداری و ۱۹ هزار واحد پی ریزی شده است و تاکنون دیوارچینی و ساخت سقف ۷ هزار واحد انجام شده است. با توجه به گرانی چندین برابری مصالح، چنانچه دولت تسهیلات مکمل به ما بدهد کار پیشرفت خواهد کرد.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در بحث عمران روستایی؛ طرح هادی معابر و کوچه‌ها را در دست اقدام داشتیم که ۱۰۰ درصد آن تکمیل شده است.
 
وی در پایان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن بیان داشت: در این طرح، ۲ هزار و ۱۶۸ واحد سهمیه مصوب استان سیستان و بلوچستان بوده است و ۳۰۰ واحد با همکاری مردم و طبق پرونده‌های تشکیل شده در مرحله سفت کاری است و با واریز شدن پول مابقی مردم، ادامه کار را برای ساخت مسکن بیشتر خواهیم داشت.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  میزان، تاریخ انتشار:   22 دی  1399  ، کدخبر:692359 ، www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
هميشه عادت داريم كه هزينه هاي سنگين بديم و مردم رو از خودمون ناراضي نگه داريم! پيشگيري در زمينه سيل راه چاره ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
اين بازسازي شدن ها به يك سيل مجدد بنده و دوباره ميتونه فرو بريزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
سيستان عزيزمون انقدي بلا داره كه مردمش به بلا داشتن عادت كردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین