پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
حبیب نژاد، نائب رئیس انجمن مرغداران گوشتی گفت: بدلیل تامین نشدن نهاده‌ها با قیمت مصوب برای مرغداران امکان تامین مرغ در بازار با نرخ مصوب وجود ندارد.
شعار سال:اسدالله حبیب نژاد، اظهارکرد: قیمت مرغ زنده در واحدهای مرغداری درحال‌حاضر بین ۱۲ هزار تا ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است بنابراین قیمت مرغ آماده به طبخ نیز در بازار بین ۱۸ هزار و ۳۰۰ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.
 
وی با اشاره به اینکه امکان رعایت نرخ مصوب حدود ۱۵ هزار تومانی برای مرغ در بازار وجود ندارد اظهارکرد: درحال‌حاضر واحدهای مرغداری نهاده‌ها را با نرخ مصوب تعیین نمی‌کند و قیمت مولفه‌های‌های تولید در سطح بازار با مصوب کارگروه تنظیم بازار متفاوت است.
 
اسدالله نژاد تاکید کرد: درحال‌حاضر دو راه برای مرغداران وجود دارد یا اینکه واحد خود را تعطیل و تولید را متوقف کنند و یا اینکه با این شرایط تولید کنند که در صورت تولید با شرایط فعلی قیمت مرغ همین میزانی خواهد بود که در بازار وجود دارد.
 
وی ادامه داد: دولت در تامین نهاده‌ها با نرخ مصوب باید جدیت داشته باشد تا نیازهای تولید‌کنندگان تامین شود و قیمت تمام شده تولید کاهش یابد. تا قیمت مرغ نیز در بازار به نرخ مصوب نزدیک شود.
 
نائب رئیس انجمن مرغداران گوشتی گفت: شرایط اقتصادی مردم را درک می‌کنیم برای همین به هیچ وجه نمی‌خواهیم مرغ از سبد کالا خارج شود، اما قیمت تمام شده مرغ برای مرغداران همین میزانی است که در بازار عرضه می‌شود.
 
وی تاکید کرد: تابع شرایط بازار هستیم و در صورت تامین نهاده‌های مرغداران با نرخ مصوب دولت قیمت مرغ نیز کاهش می‌یابد ضمن اینکه درحال‌حاضر مرغداران برای تامین نهاده‌ها با نرخ آزاد نیز با مشکل مواجه هستند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری گسترش نیوز ،تاریخ انتشار:   21 تیر 1399،کدخبر:   109602،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین