پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
بانک عامل حوزه کشاورزی به واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادرگوشتی آسیب دیده از کرونا که سررسید اقساط آنان اسفند۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ است،برای یک دوره تولید وحداکثر یکسال مهلت داد.

شعار سال: بر اساس مصوبه هیأت دولت در حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، واحد‌های پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی جزو کسب و کار‌های آسیب دیده از این بیماری معرفی شدند و این بانک با هدف افزایش توان تولیدی واحد‌های یاد شده، به آن دسته از واحد‌هایی که سررسید اقساط آنان اسفندماه ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ است، برای یک دوره تولید (حداکثر یکسال) مهلت داد.

بر اساس این گزارش، بانک عامل حوزه کشاورزی برای سایر واحد‌های مرغداری آسیب دیده از مشکلات اقتصادی (واحد‌های مرغداری فعال) که مشمول مصوبه یاد شده نمی‌شوند نیز مساعدت‌هایی خواهد کرد و در صورت ارائه درخواست کتبی واحد‌های مذکور، با وصول ۲۰ درصد بدهی سررسید شده نسبت به تقسیط مجدد بدهی آنان (جاری یک دوره و سرمایه‌ای ۵ سال) اقدام خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: در صورت تأیید و معرفی این واحد‌ها از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها، با وصول ۷.۵ درصد از بدهی سررسیده، مابقی بدهی آنان (جاری یک دوره و سرمایه‌ای حداکثر تا ۵ سال) مجدداً تقسیط خواهد.

شعب بانک عامل حوزه کشاورزی مجاز خواهند بود ۶ درصد جرایم وجه التزام تعلق گرفته به بدهی واحد‌های مذکور را در زمان امهال به صورت مشروط مورد بخشودگی قرار دهند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری آگروفودنیوز ، تاریخ انتشار 21 تیر    99، کد خبر:   ---، www.agrofoodnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین