پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن گفت: با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم به شگفتی ساز جام حذفی کشور تبدیل خواهیم شد.

شعار سال: سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن گفت: با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم به شگفتی ساز جام حذفی کشور تبدیل خواهیم شد.
علی فلاح با اشاره به حضور تیم شهرداری فومن در جام حذفی، اظهار کرد: جام حذفی فرصت مناسبی برای ایجاد شگفتی و ایجاد هماهنگی در بین اعضا تیم است.
سرمربی تیم شهرداری فومن با تصریح براینکه با برد در بازی اول فرصت خوبی برای عرض اندام در بین تیم های لیگ یکی و لیگ برتری پیدا می کنیم، افزود: پیش از بازی های لیگ دو امسال بازی های تدارکاتی کمی داشتیم که جام حذفی از این نظر نیز بهسود تیم ما خواهد بود.
وی با تاکید براینکه در جام حذفی ما با تمام قوا وارد خواهیم شد، گفت: با تلاش بازیکنان یقینا شگفتی ساز جام حذفی خواهیم شد.
فلاح با اشاره به اینکه ۴ مصدوم در لیست تیم ما وجود دارد، خاطر نشان کرد: سهنفر از این تعداد به لیست نهایی تیم برای شرکت در بازی های آینده خواهند رسید.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن با بیان اینکه این تیم روز به روز بهتر می شود، متذکر شد: در حال حاضر در جدول لیگ دو فوتبال کشور نیز در رده دوم قرار داریم که جایگاه مناسبی است.
وی با یادآوری اینکه ما در دوبازی گذشته یک تساوی خارج از خانه و یک برد خانگی به دست آورده ایم، تاکید کرد: با برد در بازی های خانگی و حداکثر استفاده از بازی های خارج از خانه شرایط بهتری را پیش رو خواهیم داشت.
وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان و پرسابقه در این تیم، گفت: هواداران پرشمار و بازیکنان تیم شهرداری فومن در کنار همدیگر تیم قدرت مندی را تشکیل داده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت بهجت نیوز، تاریخ انتشار 19 شهریور 95 ، کد مطلب: 49191: www.bahjatnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین