پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین با نتیجه تساوی به پایان رسید.

شعارسال: هفته دوم مرحله نهایی مقدماتی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۶:۰۵ دقیقه روز سه شنبه با دیدار تیم‌های ملی فوتبال چین و ایران از گروه A در ورزشگاه المپیک شهر شن یانگ پیگیری شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه یک: در ثانیه‌های ابتدایی بازی و حدود ثانیه 30 بازی پاس در عمقی پشت مدافعان چین برای سردار آزمون فرستاده شد که مهاجم جوان تیم ملی با توپ فاصله نداشت و تلاش او برای رسیدن به توپ نتیجه نداشت.

دقیقه 4: ضد حمله برای تیم چین و پاس در عمق ژیائوتینگ موقعیت خطرناکی برای این تیم ایجاد کرد که البته توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 5: کرنر برگشتی چینی‌ها تبدیل به ضد حمله برای ایران شد. مسعود شجاعی کمی در ارسال پاس برای وحید امیری تعلل کرد و این بازیکن برای رسیدن به توپ مجبور به خطا روی ژنگ چنگ، دروازه‌بان چین شد. داور مسابقه هم به دلیل خطای امیری به مهاجم تیم ملی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 12: دروازه‌بان اصلی چینی‌ها به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و گو چائو جای او را گرفت.

دقیقه 18: ارسال رامین رضاییان در محوطه جریمه چین با ضربه سر سردار آزمون همراه بود که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24 : مسعود شجاعی بازهم توپ خوبی را درون محوطه جریمه برای سردار آزمون ارسال کرد اما این بازیکن با کم دقتی توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 32 : ایران در حملات جسته و گریخته ای که داشت توپی را توسط رضاییان روی دروازه چین ارسال کرد اما ضربه سر مسعود شجاعی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35 : ایران صاحب یک کرنر شد که این ضربه در رفت و برگشت درون محوطه جریمه به شجاعی رسید و ضربه آرام او را مدافعان چین برگرداندند و در ادامه پورعلی گنجی توپ را به بیرون زد.

دقیقه39: روی یک صحنه دو بازیکن چینی دو بازیکن ایرانی را مصدوم کردند که این موضوع با واکنش داور همراه شد و او به چینی‌ها تذکر داد.

دقیقه 41: شوت زیبا اما آرام آزمون از روی دروازه حریف به اوت رفت.

دقیقه 42: روی خطای بازیکن چین روی عزت‌اللهی، تیم ملی پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد.این فرصت با شوت بد جهانبخش از دست رفت.

دقیقه 45: دو تیم کمی بازتر از دقایق قبل بازی کردند که ثمره آن رفت و برگشت توپ روی دروازه ها بود اما این موقعیت ها ثمری برای دو تیم نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. داور برای نیمه اول این دیدار چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود.

نیمه دوم

دقیقه 50: پاس ارسالی توسط مینگ جیان به دلیل سرعت بالای توپ برای چین از دست رفت.

دقیقه 51: یک بار دیگر شجاعی مدافعان چین را به هم ریخت. او در این صحنه ترجیح داد به جهانبخش پاس بدهد که در نهایت شوت این بازیکن با بی دقتی این بازیکن در فرصت مناسبی از دست رفت.

دقیقه 53: چینی‌ها که حفره دفاعی خوبی را در جناح چپ ایران پیدا کرده بودند یک بار دیگر از این منطقه یک حمله دیگر را ترتیب دادند که روی چند رفت و برگشت توپ به شکل خطرناکی برای چین به کرنر رفت. این ضربه کرنر نیز با هوشیاری مدافعان ایران از دست رفت.

دقیقه 58: ارسال رضاییان روی دروازه چین، پیش از رسیدن به سردار آزمون توسط دروازه‌بان چینی‌ها راهی کرنر شد.

دقیقه 60: حمله خطرناک برای چینی‌ها با شوت خطرناک آنها در محوطه جریمه همراه بود که توپ پیش از رسیدن به دروازه توسط مدافع ایران به کرنر رفت.

دقیقه 69: کرنر ارسالی از آندرانیک تیموریان با ضربه نه‌چندان خوب سیدجلال حسینی همراه بود تا توپ راهی اوت شود.

دقیقه 72: وحید امیری دچار مصدومیت شد و مهدی ترابی جانشین وی شد.

دقیقه 77 : رضا قوچان نژاد به جای مسعود شجاعی وارد زمین شد.

دقیقه 80 : تیم ملی ایران توسط رامین رضاییان توپی را از جناح راست روی دروازه چین ارسال کرد اما مدافعان حریف آن را دفع کردند.

دقیقه 85: تیم ملی چین روی اشتباه مدافعان ایران صاحب یک موقعیت خوب درون محوطه جریمه شد که مدافع ایران با سرنگون کردن مهاجم حریف توپ را دفع کرد. چینی ها در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه 87: سانتر قوچان نژاد در یک فرصت نصف و نیمه به ترابی رسید که این بازیکن به جای ضربه سر با سینه به این توپ ضربه زد.

دقیقه 88: ضربه ارسالی توسط رضاییان با یک ضربه عجیب از سوی پورعلی گنجی همراه شد.

دقیقه 89: شوت ترابی از راه دور به شکل خطرناکی با واکنش گلر چین به کرنر رفت.

دقیقه 1+90: هائو جونمین اقدام به شوتزنی به سمت دروازه ایران کرد که شوت سنگین او را بیرانوند در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 2+90: ارسال خوب علیرضا جهانبخش از روی نقطه کرنر با ضربه پورعلی‌گنجی همراه بود که دروازه‌بان چین توپ را به راحتی مهار کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 16شهریور1395، کدخبر: 139072: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین