پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
دبیر ستاد حقوق بشر کشور در راستای توسعه گفتگوها و تعاملات حقوق بشری و قضایی، در صدر یک هیئت عالی رتبه قضایی و حقوق بشری عازم ایتالیا شد.

شعارسال:

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، محمدجواد لاریجانی در این سفر که در راستای دیپلماسی گسترش همکاری‌های حقوق بشری و قضایی کشورمان با سایر کشورهای جهان انجام می‌شود ، با برخی از مقامات بلند پایه قضایی، حقوق بشری و سیاسی ایتالیا دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی در این سفر همچنین نظام قضایی ایران و مقایسه آن با نظام کیفری ایتالیا را تبیین خواهد کرد. این گفتگو ها دو سال پیش با شرکت دکتر لاریجانی و یک هیئت بلندپایه در گفتگوی های «صیانت از حقوق بشر در نظام کیفری ایران و ایتالیا» در جزیره سیسیل ایتالیا آغاز شد.

دو هیئت حقوق بشری و قضایی ایران وایتالیا در این سفر مسایل مختلفی در حوزه قضایی و حقوق بشری از جمله حقوق متهم، حقوق زنان، حقوق کودکان، مراحل دادرسی در سیستم قضایی یکدیگر را بررسی خواهند کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 23 شهریور 1395، کدمطلب: 3768052  ، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین