پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۱۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان همدان و در بازدید از مزارع شهرستان بهار ، بیان داشته اند که بر اساس برنامه دولت، تولید بیش از یک میلیون تن دانه های روغنی و علوفه در تابستان امسال برای جلوگیری از واردات این محصول در دستور کار قرار دارد. سوال اینجاست که آیا آقای کشاورز می دانند که سالیانه کشور به میزانی بالغ بر 2 میلیون تن نهاده دامی و بالغ بر یک میلیون تن روغن (نه دانه های روغنی) از راه واردات نیاز دارند؟ یک میلیون تن ذکر شده ، چه نسبتی با کل نیاز کشور داشته و چرا در این خصوص دچار کم کاری و عدم پاسخگویی در مسیر خودکفائی بوده ایم؟
شعار سال: عباس کشاورز در بازدید از مزارع شهرستان بهار افزود: با توجه به ضرورت تقویت امنیت غذایی کشور و مشکلات تامین از طریق واردات بخش کشاورزی برنامه‌های یکساله هم برای تابستان و هم کشت پاییزه تهیه و در اختیار دولت قرار داده شده است.

وی افزود: بذر کافی همراه با نهاده‌ها برای کشت پاییزه تدارک دیده شده که کشاورزی خوبی را در پاییز داشته باشیم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از شهرستان بهار به عنوان قطب تولید سیب زمینی کشور نام برد و یادآور شد: سیب زمینی از لحاظ مصرف، دومین غذای مصرفی در کشور است و از یک هکتار سیب زمینی ۴۰ تن غذا تولید می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایانا ، تاریخ انتشار: 28 تیر 1399 ، کدخبر: _ ، www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین