پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۳۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
یکی می گوید که 80 درصد متکدیان و کودکان کار از اتباع هستند و یکی می گوید بالغ بر 50 درصد. یکی می گوید فلان نهاد مشارکت نمی کند و دیگری می گوید بهمان نهاد. یکی مصاحبه با شبکه دو می کند و دیگری نشست خبری برگزار می کند. اگر تکدی گری و کار کودکان غیرقانونی است، صدر تا ذیل مدیران مرتبط در دستگاه های دولتی وظیفه مند، بدلیل اهمال مسلم، مجرم هستند.

شعار سال: داستان کودکان کار و تکدی گری کودکان تبدیل به داستانی تکراری و شاخصی بر بی تفاوتی های روزمره ما در مواجهه با آسیب های اجتماعی شده است. گروهی از کارشناسان با نگاهی هیولائی به این پدیده می نگرند و گروهی دیگر قصد حذف و انکار صورت مسئله و اعمال دستور را دارند. برخی دیگر ، مسئله را دست پائین می گیرند و پاره ای از مدیران با زرنگی خاص، توپ را به زمین حریف می فرستند و .... . بنظر می رسد که بعد از حدود 30 سال مواجهه مستقیم و غیر مستقیم با این آسیب اجتماعی و بدلیل پیچیدگی های خاص این آسیب، نتوانستیم به راه حل های کارآمد برسیم.  قضاوت در خصوص صحبت های رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی با شما.

 

تعداد بازدید : 3

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین