پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
محسن جلیلوند به رفتار وقیحانه کره جنوبی در عدم پرداخت بدهی‌های خود به ایران اشاره کرد و گفت: وزارت خارجه باید مطالبه گری کارآمدی داشته باشد که منجر به جواب گویی کره جنوبی باشد و پول ها بازگردد.

شعار سال: محسن جلیلوند» کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضمن اشاره به موضوع پول‌های بلوکه شده ایران توسط کره جنوبی اظهار داشت: وزارت خارجه باید در وهله اول از طریق ظرفیت دیپلماسی و مذاکره تلاش کند تا ضمن استیفای حقوق ملت این پول‌ها را به کشور بازگردد.

وی با بیان اینکه کره جنوبی تحریم‌های آمریکا را بهانه‌ای برای عدم پرداخت بدهی خود به ایران می‌داند، افزود: وزارت خارجه باید تلاش بیشتری برای اخذ پول‌های ایران بکند.

این کارشناس مسائل بین الملل بیان داشت: وزارت خارجه باید مطالبه‌گری کارآمدی از کره جنوبی داشته که منجر به پاسخ‌گویی این کشور باشد تا پول‌های بلوکه شده ایران بازگردد.

جلیلوند در پایان گفت: وزارت خارجه باید چانه زنی خود را آغاز کند، البته این چانه زنی‌ها آغاز شده است. دستگاه دیپلماسی در واقع باید در بده بستانی که با کره جنوبی دارد، وارد چانه زنی شود و پول‌ها را بازگرداند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت اطلاع رسانی دانا ، تاریخ انتشار 1     مرداد    99، کد خبر:   1629336، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
چطور و با چه قانونی به خودشون اجازه میدن که طلب ایران رو برنگردونن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین