پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
براساس اخبار واصله هیئت کره جنوبی به منظور ملاقات و انجام رایزنی با مقامات ایرانی برای تسریع و ایجاد گشایش هایی در استفاده از منابع ایران در این کره جنوبی به کشورمان سفر کرده اند. این گشایش های به منظور تأمین کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مانند دارو و کالاهای اساسی است.

شعار سال : براساس اخبار واصله هیئت کره جنوبی به منظور ملاقات و انجام رایزنی با مقامات ایرانی برای تسریع و ایجاد گشایش هایی در استفاده از منابع ایران در این کره جنوبی به کشورمان سفر کرده اند. این گشایش های به منظور تأمین کالاهای اساسی و اقلام  موردنیاز مانند دارو و کالاهای اساسی است.

همچنین به منظور تأمین نیازهای اساسی، خبرهای مثبتی از گشایش های حاصل شده درباره منابع ایران در عراق در آینده نزدیک به گوش رسیده است.

شایان ذکر است سال گذشته تفاهم‌نامه روابط بانکی و مالی میان روسای بانک‌های مرکزی دو کشور به امضا رسیده بود که براساس گمانه زنی ها، گشایش های حاصل شده در ادامه همان مذاکرات است.

گفتنی است بدهی نفتی کره به ایران بیش از ۷ میلیارد دلار است که با آزادسازی منابع یاده شده می توان به بهبود شرایط اقتصادی بازارها و نیز بهبود همکاری های تجاری دو کشور امید داشت.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین