پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
بهزیستی در برنامه دارد به منظور ارتقاء و گسترش برنامه‌ها، خدمات و فعالیت‌های معلولین و خانواده‌ها اقدام به راه‌اندازی مراکزخدمات‌رسان با عنوان زندگی مثبت نموده که تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان را آسان‌تر می‌کند.

شعار سال: همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی، سیدفرهاد اسلامی مدیر مجتمع فلات مرکزی در معیت مشاور فرهنگی و کارشناسان روابط عمومی با مجموعه مدیریتی مرکز جامعه معلولین بافق دیدار و گفتگو کردند.

مسئول جامعه معلولین بافق در این دیدار ضمن تشکر از مساعدت های ارزنده مجموعه فلات مرکزی در حوزه بهداشت، توانبخشی و فرهنگی گفت: خوشبختانه در بحث جلوگیری و پیشگیری از بیماری کرونا مجموعه سنگ آهن فلات مرکزی با انجام ضدعفونی مرکز و اهدا ماسک و دستکش این مجموعه را در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی کردند.

ابوالفضل شاهپورزاده در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مراکز خدمات بهزیستی با عنوان “زندگی مثبت” در سطح کشور گفت: بهزیستی در برنامه دارد به منظور ارتقاء و گسترش برنامه‌ها، خدمات و فعالیت‌های معلولین و خانواده‌ها اقدام به راه‌اندازی مراکزخدمات‌رسان با عنوان زندگی مثبت نموده که تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان را آسان‌تر می‌کند.

وی افزود: گسترش و فراگیری خدمات، ایجاد شفافیت در فرآیند ارائه خدمات بهزیستی، افزایش آگاهی عموم افراد جامعه بویژه خانواده‌های معلولین از وظایف، فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی از جمله اهداف و برنامه‌های طرح زندگی مثبت می‌باشد.

شاهپورزاده با تاکید بر حفظ نشاد و افزایش شادی در روحیه معلولین جامعه خاطر نشان کرد: مرکز جامعه معلولین بافق با همکاری بخش خصوصی و حمایت‌های خیرین اقدام به اجرای طرح شادسازی معلولین به ویژه معلولین خانه‌نشین نموده که این طرح برای فرهنگ‌سازی و تحقق اهداف خود به همراهی مردم، خیرین و خانواده ها نیاز دارد.

در ادامه این دیدار مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، ضمن تبریک روز ملی بهزیستی وعرض خدا‌قوت به دست‌اندرکاران مرکز نگهداری و توانبخشی جامعه معلولین بافق، گفت: بهزیستی بعنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه های خاص جامعه می باشد.

سیدفرهاد اسلامی حمایت و مساعدت به مراکز بهزیستی و توانبخشی را یکی از وظایف در حوزه امور اجتماعی خود عنوان کرد و یادآور شد: بمنظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی این مرکز، سعی در ادامه این روند هستیم.

در ادامه طرفین پیرامون مشکلات و چالش‌های حوزه توانبخشی شهرستان، ارائه خدمات فرهنگی و هنری، اجتماعی و توانبخشی، حمایت از صنایع دستی و هنر دست معلولان و …گفتگو شد و مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی دراین رابطه قول مساعدت و همکاری داد.

گفتنی است، در شهرستان بافق ۸۳۶ معلول در ۵ گروه جسمی، ذهنی ، روحی و رانی، بینایی و شنوایی وجود دارد که بیش از ۲۵۰ نفر از ایشان دارای معلولیت حاد و شدید می باشد که جهت توانبخشی روزانه و رفع نیازهای زندگی نیازمند مساعدت های خیرین، موسسات، ادارات، شرکت و… می‌باشند.

 

شعار سال،‌ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری، تحلیلی و اطلاع‌رسانی معادن و فلزات خاورمیانه «می‌متالز»، به تاریخ: ۳۰ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۱۹۰۳۷، www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
معلولان در شرایط کنونی جامعه واقعا اگر حمایت نشوند خیلی با مشکلات روبرو می شوند بخصوص که اوضاع اشتغال و اقتصاد برای این طبقه بسیار بغرنج تر هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین