پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به انتشار کلیپی درباره لغو اربعین امسال، گفت: خبر تعطیلی اربعین ۹۹ صحت ندارد و تاکنون لغو اربعین حسینی از سوی ایران و عراق مطرح نشده است.
شعار سال:در روز‌های اخیر کلیپی مبنی بر لغو اربعین حسینی امسال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و در آن مجری رسانه ملی خبر تعطیلی اربعین ۹۹ را اعلام می‌کند.

بر همین اساس امید کوثری، مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی کلیپ منتشر شده در فضای مجازی درباره تعطیلی اربعین را ساختگی عنوان کرد و گفت: خبر تعطیلی اربعین ۹۹ صحت ندارد و تاکنون لغو اربعین حسینی از سوی ایران و عراق مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره برپایی یا عدم برپایی پیاده‌روی اربعین هنوز زود است، افزود: مردم اخبار اربعین را باید از طریق رسانه‌های رسمی و ستاد مرکزی اربعین دنبال کنند. ما امیدواریم با مهیا شدن شرایط و رفع کرونا شاهد برپایی باشکوه اربعین حسینی باشیم.

امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند تا جایی که حتی عربستان حج تمتع برای سایر کشور‌ها را لغو کرد و حج تمتع امسال فقط برای ساکنان عربستان برگزار می‌شود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۵۶۴۸۵۵، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
حالا مراسم رو می خواید برگزار کنید باشه ولی دیگه راهپیمایی رو سر جدتون بیخیال شید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین