پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶
یک مقام آمریکایی به شرط ناشناس ماندن گفت که نیرو‌های آمریکایی در پایگاه‌های الظفره در امارات عربی متحده و پایگاه هوایی العدید در قطر همزمان با رزمایش ایران در خلیج فارس در وضعیت هشدار قرار گرفتند.
شعارسال: همزمان با رزمایش ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز، طبق گفته مقام‌های آمریکایی، در چند پایگاه ایالات متحده در این منطقه وضعیت هشدار اعلام شد.
 
یک مقام آمریکایی به شرط ناشناس ماندن گفت که نیرو‌های آمریکایی در پایگاه‌های الظفره در امارات عربی متحده و پایگاه هوایی العدید در قطر همزمان با این رزمایش در وضعیت هشدار قرار گرفتند.

این مقام آمریکایی افزود که نیرو‌هایی که در این پایگاه‌ها بودند به پناهگاه رفتند و پس از ۲۰ دقیقه، وقتی مقام‌ها متوجه شدند که موشک‌ها به پایگاه‌های آن‌ها نزدیک نمی‌شود، شرایط به حالت عادی بازگشت. خبرنگاران فاکس نیوز و سی‌ان‌ان نیز با انتشار توئیت‌هایی روایت مشابهی را اعلام کردند.

با این حال همزمان بت ریوردان، سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) نیز این موضوع را تایید کرد و گفت که این حادثه برای دقایقی به طول انجامید و نیرو‌ها به پناهگاه منتقل شدند.

هر دو پایگاه صد‌ها کیلومتر با مکانی که ایران در حال برگزاری رزمایش بود فاصله دارند.

پایگاه الظفره همچنین به‌طور موقت محل استقرار پنج جت جنگنده فرانسوی رافال است که در مسیر عزیمت به هند برای نیرو‌های هوایی آن کشور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۲۴۱۹۸، www. rouydad۲۴.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین