پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
نخست وزیر هند در واکنش به درگیری‌های اخیر مرزی با چین هشدار داد که ارتش این کشور هر گونه نقض حاکمیتی را به سرعت پاسخ خواهد داد.
شعار سال : ناریندرا مودی نخست وزیر هند که در جشن استقلال این کشور صحبت می‌کرد، گفت: حاکمیت هند والاترین ارزش ما است و روابط با کشور‌های همسایه به امنیت و اعتماد متقابل بستگی دارد. ارتش هند پاسخ هر گونه تعرض به خاک و نقض حاکمیتی را خواهد داد.او خاطرنشان کرد که درگیری‌های اخیر با پاکستان و چین در مناطق مرزی مورد مناقشه صورت گرفت بدون آنکه نامی از این مناطق به میان آورد.

مودی ادامه داد: هر کسی که چشمش به حاکمیت هند باشد ارتش ما با زبان خاص خود به او پاسخ خواهد داد. هند به توسعه توانایی‌های نظامی خود ادامه خواهد داد. ارتش ما کاری را که لازم باشد انجام خواهد داد. کافی است که به واکنش ما در لاداخ نگاه کنید. همه دیدید که در آنجا چگونه رفتار کردیم.

اشاره نخست وزیر هند به درگیری ارتش این کشور در اواسط ماه ژوئن قبل با سربازان چین در کوه‌های هیمالیا است که در آن ۲۰ سرباز هندی و شماری نامعلوم از سربازان چینی کشته شدند. او در پایان گفت:همسایه تنها شخصی نیست که از نظر جغرافیایی به ما نزدیک باشد بلکه بخشی از قلب ما هم به شمار می‌آید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۲۶مرداد، ۱۳۹۹، کد خبر fa.shafaqna.com /۹۹۲۱۱۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین