پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس پروتکل‌های بهداشتی ایام محرم، با راه‌اندازی دسته‌های عزاداری در ایام محرم مخالفیم.

شعار سال: معاون بهداشت وزیر بهداشت در یک برنامه تلویزیونی افزود: قطعا راه‌اندازی دسته‌های عزاداری فاصله‌های فیزیکی بین افراد را به هم می‌زند، همچنین با حضور تماشاچی برای دسته‌های عزاداری مخالفیم همچنین با اینکه دسته‌های مختلف بیایند و در یک‌جا جمع شوند هم مخالف هستیم و این فعالیت‌ها خلاف پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت است و اگر از وجود پروتکل برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و حفظ سلامت مردم صحبت می‌کنیم همین مسائل است.

وی گفت: به‌هیچ‌وجه از عزاداران در مراسم پذیرایی نشود و در مورد نذورات هم توصیه می‌کنیم کمک‌های مومنانه به صورت توزیع مواد غذایی خام باشد و به دست مستمندان برسد و اگر کسی خیلی اصرار دارد که حتما غذا بپزد به‌هیچ‌وجه این غذاها نباید در هیئت‌ها و جاهایی که مردم جمع می‌شوند توزیع شود بلکه باید مانند غذاهای بیرون‌بر در جاهای مختلف بین مستمندان توزیع شود به‌طوری‌که تجمع انسانی نداشته باشیم.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز (چهارشنبه ۸ مردادماه) در نشست با ذاکران، مداحان و وعاظ گفت: متعهدیم که نگذاریم شیعه امام حسین(ع) به خاطر مراسم عزاداری سالار شهیدان، تب کند یا بیمار شود و الگویی ارائه می‌دهیم که شیعیان سایر کشورها ببینید که ایران اسلامی از خود چه نبوغی بر جای گذاشت و چه زیبا یاد امام حسین(ع) را زنده کرد. می‌خواهیم در تاریخ ثبت کنیم که هم یاد امام حسین(ع)، عاشورا، مظلومیت شهدای کربلا را پاس داشتیم و هم از عشاق حضرت اباعبدالله(ع) صیانت کردیم و هم اینکه الگویی ماندگار و نمونه به جهان معرفی کردیم.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اعتماد، ۸ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۲۲۷۹۸، etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
ای وای من . در این شرایط قرمز شیوع کرونا با جون مردم بازی می کنند. مردم تابع دستورات مدیران هستند. اگر پروتکل ها و دستورات اجازه این تجمعات رو نده خب مردم هم بیشتر رعایت می کنند و وضعیت عادی تلقی نمیشه .ولی وقتی آزاد باشه خب مسلما با عشقی که مردم به این جریان حسینی دارند صد در صد مجامع برگزار میشه و خدا میدونه که عاقبتمون چی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین