پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۹۱۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره شایعه کاهش دامنه نوسان از ۵ درصد به ۲ درصد گفت: هدف ما حمایت بازار است. اصلا موضوع بسته پیشنهادی از سوی سازمان بورس به مجلس شامل کاهش دامنه نوسان نبوده است.
  شعار سال: امروز شایعه شده بود که سازمان بورس با ارائه یک بسته پیشنهادی به مجلس، نکاتی را مطرح کرده که یکی از این نکات، پیشنهاد کاهش دامنه نوسان سهام از 5 به 2 درصد است. اما یک نماینده مجلس این شایعه را تکذیب کرد.
 
محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد شایعه کاهش دامنه نوسان از ۵ درصد به ۲ درصد توضیح داد: هدف ما حمایت بازار است. اصلا موضوع بسته پیشنهادی از سوی سازمان بورس به مجلس شامل کاهش دامنه نوسان نبوده است.
 
وی گفت: هیچ طرحی مبنی بر کاهش دامنه نوسان نداشتیم. این یک شایعه ای بوده که منتشر شده است. منظور از بسته، بسته ای بود که مجلس برای بهبود عملکرد بورس چه کار کند.
 
علیزاده گفت: از دوستان خواستیم که در مورد وضعیت بورس گزارشی به ما بدهند؛ بعد از آن اقداماتی که سازمان بورس برای بهبود وضعیت انجام داده چه بوده است.
 
محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال تشویق سرمایه گذاری، از بورس خواستیم اقدامات و گزارشات خود را به مجلس ارائه دهند.
 
وی ادامه داد: بررسی ها به زودی انجام می شود. تغییری بدون کار کارشناسی و نظر خواهی از ما انجام نمی شود. رشد منطقی و حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار مجلس و کمیسیون اقتصادی مجلس است
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از    پایگاه خبری جماران ،تاریخ انتشار:   12مرداد 1399،کدخبر:  1460752،www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین