پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۲ دختر نوجوان در بابل خبر داد. در فضای مجازی خبری مبنی بر خودکشی همزمان چهار دختر نوجوان دست به دست می‌شود که گفته شده دو نفر فوت کرده و دو تن دیگر در کما به سر می‌برند.

شعار سال : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۲ دختر نوجوان در بابل خبر داد. علی عباسی ، مرگ دو دختر نوجوان در بابل را تایید کرد.

وی با اعلام اینکه تیم پزشکی قانونی در حال بررسی جزئیات بیشتر است، گفت: اطلاعات تکمیلی را به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانم.

مدیرکل پزشکی قانونی درباره خودکشی همزمان چهار نفر در این حادثه، اظهار کرد: اطلاعاتی که بنده دارم مربوط به فوت دو نفر است و در ارتباط با علت فوت باید بررسی‌های لازم انجام شود.

به گزارش فارس، در فضای مجازی خبری مبنی بر خودکشی همزمان چهار دختر نوجوان دست به دست می‌شود که گفته شده دو نفر فوت کرده و دو تن دیگر در کما به سر می‌برند که مدیرکل پزشکی قانونی در این ارتباط اظهار نظر نکرده است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب ،تاریخ انتشار 16 مرداد 99 ، کد خبر :566714 ، entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین