پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
شهرداران کلانشهرهای ایران در نامه‌ای به شهردار بیروت ضمن ابراز تسلیت به مردم لبنان بابت حادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز انفجار در بندر بیروت، آمادگی‌شان را برای هرگونه کمک‌های امدادی برای بازگشت به شرایط عادی و ایجاد آرامش اعلام کردند.

شعار سال : شهرداران کلان‌شهر ایران در نامه‌ای به "جمال ایتانی" شهردار بیروت ضمن ابراز تسلیت به مردم لبنان بابت حادثه تاسف بار و غم انگیز انفجار در بندر بیروت، آمادگی شان را برای هرگونه کمک‌های امدادی برای بازگشت به شرایط عادی و ایجاد آرامش اعلام کردند.

در نامه شهرداران تهران، اصفهان، تبریز، قم، مشهد، شیراز، اهواز، کرج، ارومیه، اردبیل، زاهدان ،کرمانشاه، همدان، کرمان، رشت، یزد، اراک و بندر عباس آمده است: یگانه راه آرامش، تقویت اتحاد و همدلی میان ملت های منطقه است و در این عرصه شهرداری های کلانشهرهای ایران در کنار شهروندان و مسئولان بیروت خواهند ایستاد.

آمادگی شهرداران کلانشهرهای ایران برای کمک به بیروت

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 16 مرداد 99 ، کد خبر : 2322425 ، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین