پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
معاون فرماندار اندیکا گفت : آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع این شهرستان از کنترل نیروهای امدادی خارج شده و به مرکز استان تقاضای اعزام بالگرد آب پاش داده‌ایم .

شعار سال: عباس رضایی صالح بابری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سخت گذر بودن منطقه، گرمای هوا، خالی بودن منطقه از سکنه، پوشش غنی مراتع و مصدومیت یکی از نیرو‌های امدادی آتش را از کنترل نیرو‌های امدادی خارج کرده است.

وی افزود: براساس آخرین هماهنگی با مسئولان استانی قرار است تا ساعتی دیگر بالگرد آب پاش به منطقه اعزام شود.

معاون فرماندار اندیکا ادامه داد: حال مصدوم این آتش سوزی مساعد گزارش شده و بررسی علت و میزان خسارت این آتش سوزی نیز در حال انجام است.

وی گفت: این آتش سوزی در منطقه شوایی، کفت هچه و چشمه زنون بعد از ظهر روز جمعه گزارش شده و همچنان در حال پیشروی است.

از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰ فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های اندیکا رخ داده که متاسفانه نبود امکانات باعث شده خسارت‌های زیادی به مراتع و جنگل‌های این شهرستان وارد شود.

در شهرستان اندیکا حدود ۱۵۰هزار هکتار جنگل وجود دارد که ۹۰درصد این درختان بلوط و گونه‌های درختی دیگر حدود ۱۰درصد از این جنگل‌ها را تشکیل می‌دهند.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع شده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 19 مرداد    99، کد خبر:   83900810، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین